Kamp

237 10 0
                                    

EVET ARKADAŞLAR , BÜTÜN HİKAYELERİMİ YENIDEN YAZMAYA BAŞLADIM. UZUN ZAMANDIR WATTPHATE GIRMIYORDUM. ARTIK GIRICEM :) BU HIKAYEYI OKUYANLAR LÜTFEN DIĞER HİKAYELERİMEDE BAKSINLAR :))) VE OY VERMEYI VE FIKIR GÖRÜŞLERINIZI BELIRTMEK İÇİN YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
THALİA

Luke elimi tutup beni mağaradan çıkarttı. Ve biraz yürüdükten sonra bir kampa geldik. Yiyecekler , giysiler ve silahlar vardı. Yüzündeki tebessümü görüp bana sarıldı. Ve bir kutu açıp bana temiz giysiler uzattı. Luke:
- silahsız mıydın? Diye sordu. Başımı evet anlamında salladım. Oda bana bir silah uzattı. Kılıçın küçüğü gibiydi. Luke:
- o bir hançer. Onunla rakibinin zayıf noktalarını kolaylıkla bulabilirsin. Ve sana uygun silah bu. Dedi. Gülümsedim ve hançeri kıyafetimin yanında bulunan deliğe soktum. Luke'u çok sevmiştim. Akşam yatarken Luke ateşi yaktı. Gözlerimi kocaman açmış onu izliyordum . Bana bakıp güldü. Yarın birşeyler avlamak için yola çıkıcakmışız. Bu beni meraklandırdı. Battaniyelere iyice sarıldım. Ateş yansada dışarısı yinede soğuktu. Aklıma annem geldi. Acaba kaçtığımı fark edicek miydi? Ne yapıcaktı? Beni bulabilir miydi? Zeus onu tekrar ziyaret eder miydi? Bunları düşünürken gözlerim yaşarmıştı. Sıcacık yatağımı düşünüyordum çünkü soğuktan donuyordum. Sonra aklıma beni mağaraya getiren keçi geldi. Ben bunları düşünürken Luke arkamdan seslendi. Gözlerimin dolduğunu görünce dudağını ısırdı ve bir kutudan bir tane daha battaniye çıkarıp onla beni sardı. Iyi geceler dedi. Cevap olarak gülümsedim. Fazla yorgundum. Ve uykuya daldım.
BU BÖLÜM KISA OLDU ÇÜNKÜ SIZE SORMAM GEREKEN ŞEYLER VAR. HİKAYEDE ZAMANI ILERIYE ALIYIM MI ? HALT IN EVI VE ANNABETLE KARŞILAŞMALARI. MELEZ KAMPINA GITMELERI İÇİN KIVIRCIĞIN ONLARI BULMASI . AVCILAR FELAN. YOKSA BİRKAÇ BÖLÜM DAHA BÖYLE KÜÇÜK MÜ KALSINLAR. VE HIKAYE LUKE'UN AĞZINDANDA OLSUN MU? LÜTFEN YORUM YAPIN KI HIKAYEYE DEVAM EDEBİLEYİM. VE THALİA'NIN ANNESININ AĞZINDAN BÖLÜM YAPAYIM MI? THALIA KAÇTIKTAN SONRA. LÜTFEN YORUM YAPIN :)))

Evden kaçtıktan sonra (thalia grace ve luke Castellan Fanficton )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin