1 sene sonra

173 12 4
                                    

THALİA
Sokaklarda yaşamak bir melez için çok zordu. Canavarlar sürekli kokumuzu alıyorlar. Bizi hiç rahat bırakmıyorlar. Luke ile kaçıp duruyoruz. Durmadan sığınaklar yapıyoruz ama sonra ya kendiliğinden ya da canavarlar tarafından yıkılıyorlar. Üstelik Aralık ayındayız. Çok üşüyorum . Luke bana üzerinde olan ceketini verdi. Üşümediğini söylüyor ama oda tir tir titriyordu. Şuan bir sığınaktayız. Dal ve birkaç çeşit yaprakla yapmıştık. Ve üstünde öldürdüğümüz canavarın  bir derisini örtmüştük. 2 güne kalmaz yıkılırdı. Saat 5'i gösteriyor olmalıydı. Dışarıdaki insanların yüzündeki Mutlu ifadeler benim içimin acımasına ve gözlerimin dolmasına sebep oluyordu. Bugün ayın 22'si olmalıydı. Yani sanırım. Birden yer sallanmaya başladı. Luke uyuyordu. Onu uyandırmadan hançerimi çektim ve dışarıyı gözledim. Kimse yoktu. Sonra gözüm ilerideki bir dergi dükkanına takıldı. Adam bağıra bağıra özel bir dergiyi satmaya çalışıyor gibiydi. Oray'a gidip dergiyi inceledim. Ünlü reklam yıldızı Beryl Grace trafik kazası yüzünden hayatını kaybetmiştir. Anında gözlerim doldu ve hıçkırıklara boğuldum. Annem ölmüş müydü? Onunla çokta bir yakınlığımız olmasada arada sırada bana sarıldığında ve beni öptüğünde nasıl mutlu olduğumu anladım. Beni yinede severdi ve şimdi ölmüştü. Ben ona katlanamamıştım ve o da trafik kazasında ölmüştü. Dergiyi fırlattım ve gözyaşları içinde sığınağa koştum. Luke uyanmış ve hançerini temizliyordu. Beni görünce hemen kollarına aldı. Bana sımsıkı sarılıp hafifçe kucağında salladı. Ona olan biteni anlattığımda üzgün üzgün bana bakıp beni öptü. Dışarıya çıkıp geleceğini söyledi. Bense eski evimdeki anılarımı hatırlayıp hatırlayıp ağlıyordum. 1 sene geçmişti... Birkaç saat sonunda Luke elinde bir poşetle döndü. Paketi açınca içinden bir doğum günü pastası çıktı. Üzerinde ise Mutlu Yıllar Thalia yazıyordu. Ağzım açık kalakalmıştım. Bugün doğum günüm müydü?
-Luke, bugün benim doğum günüm mü yani?
- Bugün 22 Aralık! 11 yaşına bastın, bu harika! Mutlu yıllar!
- peki bu pastayı nasıl aldın?
- para biriktiriyordum. 22$ param vardı ama onu her zaman özel birgüne saklamıştım.
Gözlerim tekrardan doldu ve Luke pastayı yere koyduğu anda ona sımsıkı sarıldım. Böyle bir fedakarlık yapması çok hoştu. Sonra pastayı yemeye başladık. Luke çatal almadığı için elimizle pastayı didikledik. Bu benim bu sene içindeki en Mutlu günümdü!
Sonunda yeni bölümü yazabildim. Teog yüzünden fazla giremiyorum. Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın. Bu bölümü fazla uzun yazamadım ama bir sonraki bölümde Annabeth gelicek ve uzun olacak. Ve diğer hikayelerimede bakmayı unutmayın :)

Evden kaçtıktan sonra (thalia grace ve luke Castellan Fanficton )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin