İlk silahım ve ilk canavar öldürüşüm

170 12 4
                                    

THALIA

Luke'un kurduğu bu kamp cidden çok güzeldi. Çeşitli giysiler ve silahlar vardı. Luke'la uzun uzun konuştuk ve burada bir süre kaldıktan sonra gitmeye karar verdik. Bir sürü yere melez sığınakları kuracaktık. Böylece hem bizim hem de diğer melezlerin hayatını kurtaracaktık. Öğleden sonra Luke'un bana verdiği değişik ama güzel bir hançerle antreman yapıyorduk. Ilk defa böyle bir silah kullanıyordum. Annemle birlikteyken sadece bıçak ve biber gazı kullanmıştım. Luke'un dediğine göre hançer çok önemli bir silahmış. Düşmanları önemli yerlerden bıçaklamayı sağlar ve anında öldürebilirmiş. Çok hoş! Daha 10 yaşındayım ama luke çok yetenekli olduğumu söylüyor! Bunun Zeus'un kızı olmamla bir alakası olabilir. Bir keresinde annemle babam Zeus konuşurken duyduğuma göre ben hem çok tehlikeli, hem de çok güçlüymüşüm. Bunlar beni çok neşelendirdi. Saat 6'ya doğru gelirken Luke ormana gidip odun getirmemi istedi. Kabul edip ormana daldım. Odun toplarken çalılardan bir hışırtı duydum. Çok korktum ve çalıya döndüm. Tam o sırada çalıların içinden çıkan yaratık üstüme atladı. Kafamı sertçe bir ağaca çarptım. Yüksek sesle çığlık attıktan sonra elimi hançerine götürdüm ve sertçe yaratığı bıçakladım. Hemen ardından canavar sarı bir toz bulutu oldu. Luke hemen koşarak yanıma geldi. Çok korkmuştum  ve titriyordum. Başım çok kötü kanıyor, başım dönüyor ve midem bulanıyordu. Luke bana sarıldı ve nektar dediği içeceği uzatıp ağzıma dayadı. Birkaç yudum alınca daha iyi hissettim. Luke beni kucağına aldı kampın yolunu tuttu.
-sen inanılmazsın! O canavarı sadece hançerle etkileyici bir şekilde öldürdün ve ruhu tartarusa gitti!
Boş gözlerle ona baktım. Tartarusun neresi olduğunu henüz bilmiyordum, bilmekte istemiyordum. Konuşacakta Halim olmadığı için sadece başımı salladım. Ona gülümsedim . Akşam yemeğimizi (jambonlu sandiviç) yedikten sonra yatağımıza yani uyku tulumlarımıza yattık. Burası eski evim gibi konforlu olmasada daha huzurluydu. Ve bana annemden daha çok değer veren luke vardı. O benim abimdi. Luke ertesi gün daha çok alıştırma yapınca gelişeceğimi söyleyince gülümsedim. Başımın kanaması durmuştu ama luke orayı sarmıştı. Hayatımda hiç olmadığım kadar mutluydum aslında. Ilk canavarımı bir hançerle parçalamıştım! Ben bunları düşünürken gözlerim kapandı ve uykuya daldım.

Diğer hikayelerime abandığım için bu hikayeye pek fazla giremedim. Ama yeni konular bulduğum için devam edeceğim. Ve lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :) yeni bölümde zamanı azıcık daha ileri alacağım. Ve bölümü kimin ağızlarından yapacağıma siz karar verebilirsiniz(luke,thalia veya Thalia'nın annesi) Annabeth'in gelmesine birkaç bölüm daha var. Ama eninde sonunda Annabeth'le de buluşacağız :))))

Evden kaçtıktan sonra (thalia grace ve luke Castellan Fanficton )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin