efsanevi canavarlar

519 4 0
                                    

Yeti - Himalaya Dağları Efsanevi kar adam. En ünlü ve merak edilen canavar olarak kabul edilir.

Almas - Kuzey Avrupa Ve AsyaOldukça büyük ve çok kıllı bir insanımsı.

Andean Kurdu - Güney AmerikaÇok büyük bir çeşit dağ kurdu. Varlığı hala kanıtlanamadı.

Barmanu - Shishikuh Vadisi PakistanNormal bir insandan daha iri, tüylü ve çok güçlü bir çeşit insanımsı.

Bili-Ape/ Güney AfrikaBir çeşit dev maymun. Varlığı fotoğraflar ve ayakizleriyle kanıtlanmaya çalışılıyor.

Bobo / Kuzey Pasifik Okyanusu1940'larda görüldüğü iddia edilen bir deniz canavarı.

Kongamato / ZambiyaYarasaya benzeyen dev uçan yaratıklar.

Dev Anakonda / Amazon NehriGörgü tanıkları boyunun 30 metreden fazla olduğunu iddia ediyor.

Globster / Çok sayıda plajda görüldüğü iddia edildi.Oldukça tuhaf görünümlü uzaylıya benzeyen yaratıklar. Bazı bilimadamları gerçek olduklarında ısrar ediyor.

Jersey Şeytanı / New Jersey260 yıl kadar önce Pineland ormanında görüldüğü iddia edildi.

Loch Ness Gölü Canavarı / İskoçyaDünyanın en ünlü canavarlarından biri daha. Çok sayıda fotoğrafı çekilse de varlığı kanıtlanmadı.

McFarlena AyısıBir çeşit korkunç kutup ayısı kırması. Yeni bir tür sayılabileceği söyleniyor.

Mokele-Mbembe / KongoYaklaşık 200 yıldır Kongo civarında var olduğu iddia edilen korkunç bir dinozor.

Mongolya Ölüm Soluncanı / Gobi ÇölüDev yılanları andıran bu korkunç solucanların insanların nefesini keserek öldürdüğü söyleniyor.

Gizemli Jaguar / PeruPeru yağmur ormanlarında görüldüğü iddia ediliyor.

Kokarca Maymun / FloridaŞempanze ya da orangutana benzediği söylenen bu yaratıklar Florida'da görülmüş.

Steller Deniz Canavarı / RusyaRus denizcilerin arasındaki en büyük ve korkulan efsanelerden biri.

Tatzelwurm / Avrupa AlpleriDağ köylerinde çok sık görüldüğü iddia ediliyor. Bu yaratığın tarih öncesi çağlardan bu yana yaşadığını söyleyenlerde var.

Thunderbird / Kuzey Amerika.Görünüş olarak akbabayı andıran bu dev kuşun Kuzey Amerika'da belirli bir rota üzerinde sürekli göründüğü iddia ediliyor.

Tazmanya Kaplanı Thylacine / Avustralya ve Yeni GineKurda benzeyen bu tuhaf ve yırtıcı hayvanın fotoğraflarının gerçekliği hala tartışma konusu.

Ucu / Güney AmerikaKocaayak olarak bilinen türün Güney Amerika versiyonu.

Yaren / ÇinBu kaba görünümlü insanımsı varlığı gördüğünü iddia eden resmi görevliler bile var.

Yowie / Avusturalyaİnsana benzeyen ve hala yaşadığı söylenen bu tarih öncesi varlığın heykeli bile yapılmış.

Agogwe / Doğu Afrikaİnsana benzeyen bu ufak tefek canlılar Doğu Afrika'da belirli bir güzergahta görülüyormuş.

Ahool / Vietnam, Filipinler ve EndonezyaBu üç ülkenin kültüründe geniş yer tutan bu dev öldürücü yarasalardan halk ölümüne korkuyor.

Uçan Yılan / Arap Gölü Canavarı.Bu yaratıkların varlığı da bir türlü kanıtlanamadı.

Bodmin Canavarı / İngiltere.İngiliz halk kültüründe oldukça yaygın olan bir çeşit canavar.

Bergman Ayısı / Doğu AsyaSık sık görüldüğü söylenen bu dev ayı Doğu Asya'nın en bilindik canavarlarından.

Cennet Kuşu / Yeni GineAdalar halkının görebilmek için pusuya yattığı ancak varlığı kanıtlanamayan gösterişli efsanevi bir kuş.

Kara Panter / ABDÜlkenin orta bölgesinde yaşadığı söylenen hatta zaman zaman güvenlik güçlerini harekete geçiren efsanevi bir canavar.

Mavi Kaplan / ÇinZaman zaman köylere çok yaklaştığı söylenen dev bir kaplan.

Buru / HimalayalarBu dev kertenkelenin 1940'larda fotoğrafının çekildiği söylenmişti.

Champ / New York, Vermont ve OntorioZamanında Champlain Gölü denizcilerine musallat olmuş bir deniz canavarı.

Chupakabra / Karayipler ve Güney AmerikaSadece 150 cm uzunluğundaki bu korkunç canavarların kan içerek beslendiği söylenir.

korkunç efsaneler ülkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin