korkunç hikaye

228 4 0
                                    

.bigün biz arkadaşlarla(4kişiyiz)evde pjm partsi gibi bişiler yapıyoduk mısır,romantik komedi vs vs arkadaşlar dalga olsun diye ruh çağıralım dediler bende saçmalamayın ya öyle şeylerle uğraşamam dedim çk fazla ısrar ettiler bende peki bişiler yaparım dedim ortamı hazırladılar işte..Elif parmağını fincana koydu önce ve evrende yaşayan herhangi bir ruh eğer bizi duyuyosan bi işaret ver" dedi hiçbişey olmadı tekrar tekrar derken biz sıkıldık ve bıraktık koyu bi sohbete daldık derken dışardan paldı küldür sesler geldi tabi doğal olarak biz bütün kızlar tülü açıp pencereye bakmak için yola koyulduk derken tülü açtığımız anda 4ümüzünde çığlıkları annemlere kadar gitmiş pencerede iğrenç bir şekilde öldürülüş gözleri cama yapışmış bi ceset vardı annemle babam yanımza geldiler bizde camda iğrenç bişey var dedik cama baktıklarında sadece küçük bir sineğin ölüsü vardı yani öyle gördüklerini söylüyorlardı.biz bakınca hala aynı şey vardı annemler tülü kapadılar ya uyuyun yada sessiz bi şekilde oturun dediler bizde aceleyle yorganın altına girdik aradan baya bi geçti annemler odadan çıkmışlardı biz gene daha deminki sesin daha yakından gelenini duyduk kılımız bile kıpırdamadı sonra işte melis tutturdu bakalım die yorganı açtı karşımızda 2 tane birbirinden iğrenç yaratık vardı ama aradada en fazla 2.5 metre filan var bize yaklaştılar gene iğrenç bi sesle sakın birdaha ruh çağırmak gibi saçma birşy yapmayın ruh çağırmak demek bizi çağırmak demektir ve ruhlar evrene geçemezler deip ortadan kayboldular ondan sonra biz yatakta uyuyakalmışız o korkuyla birbirimizede bişi diemedik.

korkunç efsaneler ülkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin