korku hikayesi

196 3 0
                                    

bu olay 20 aralık 2006 da gerçekleşti çok iyi hatırlıyoruz gene arkadaşlarımla bu gecedeki gibi birlikteydik o akşam arkadaşım kübranın msn adresini açtık orda tanımadığımız kişiler wardı onlardan birine benim eski hattımın telini werdik ordaki çocuğun bizi araması için belirediğimiz saatte anlaştık ve aradı.Telefonu açan benim söylediğim sözlerin aynısını sanki bi banta kaydedilmiş gibi söylüyordu.Kıslarla çok korktuk ve arkadaşım benim şaka yaptığımı sandı ve telefonu elimden çekti ve hemen şaka olduğunu sandığı için telefondakine bisim oturduğumus yeri tarif ederek gelmesini söyledi.Bis çok korktuk ve yaklaşık 2 buçuk saat sonra kapı zili çaldı korktuk hiç cvp wermedik we bir öksürme sesi geldi kapıyı biz açmayınca anahtarla açtı.meğersem kapıyı açan babammış.içimis rahatladı sanmıştık ama kapıyı kapadıktan sona babam yorgun olduğu için uyudu ve bizim odadaki balkon kapısı zorlandı babamı uyandırmaya çalıştık ama babam kanlar içinde yerde yatıyordu.arkadaşım bir çığlık attı balkon kapısı açılmıştı ve içeri girdi.sanırım telefondaki kişiydi bise o evi tarif eden kısı sordu ve bis korkudan arkadaşım hariç o selin dedik ve adam selini tuttu ve onu götürdü çok korktuk annemleri arıyamadık sabah oldu hepimis korkudan titriyorduk aşağı indik polislerin daire oluşturduğunu gördük ve oraya gittik orda bir ölü wardı.ölünün kim olduğunu tespit etmek için yüzünü açtılar mahallede oturanlara tek tek gösterdiler sıra bise gelmişti açtığında hepimis çığlık attık çünkü yatan arkadaşımız selindi.

korkunç efsaneler ülkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin