*09.03.2014 rok*
- Ręka księżniczki Anglii, Charlotte Serms została obiecana księciu Irlandii, Niallowi Horanowi, aby pomóc jego rodzinie odzyskać południową część kraju.
*12.03.2014 rok*
- Już dziś nowa para królewska spotka się po raz pierwszy. Relacja z przybycia księcia już w południe w naszym programie.
*14.03.2014 rok*
- Na zaręczynowym przyjęciu królewskiej pary, książę Niall dostał ataku astmy, która nie dawała o sobie znać przez kilka ostatnich lat. Wszyscy poddani rodu Horan'ów martwią się o swojego przyszłego władcę.
*14.10.2014 rok*
- Ślub Charlotte i Nialla to wydarzenie roku. Rodziny królewskie nie szczędziły pieniędzy, aby ich dzieci zapamiętały ten dzień jako ich najszczęśliwszy. Suknia księżniczki była niczym z prawdziwej bajki! Ale wszyscy mieszkańcy obu królestw zapamiętają ten dzień, jako odnalezienie zaginionego dziecka Williama i Catherine. Noah i Charlotte są ze sobą bardzo związani, co najwyraźniej nie podoba się jej mężowi. Odwiedźcie naszą stronę po więcej szczegółów i zdjęć.
*15.07.2017 rok*
- Tragiczny wypadek następstwem zamachu na króla Edwarda. Królewski samochód został zepchnięty do rzeki przez dwie ciężarówki znanej firmy komputerowej. Cały świat pogrążony jest w smutku przez śmierć władcy Anglii i kalectwo jego następcy. Leonard Serms już nigdy nie stanie o własnych siłach, co automatycznie wyklucza go z listy następców tronu. Aby ród Serms'ów dalej królował w Anglii władzę musi podjąć Noah Serms, który nie okazuje zbyt wielkiego entuzjazmu. Uczcijmy pamięć naszego władcy minutą ciszy.
*20.07.2017 rok*
- Noah Serms zrezygnował z przywilejów pełnienia władzy nad naszym krajem i wyrzekł się rodziny królewskiej, więc urząd ten automatycznie przejmuje król Irlandii, Niall Horan, który jako mąż Charlotte Serms-Horan nie ma prawa odmówić proponowanego mu stanowiska.
*09.08.2017 rok*
- Niall Horan oficjalnie stał się królem Anglii i Irlandii. Zakazał jednak wyprawiania jakichkolwiek przyjęć na jego cześć ze względu na złe samopoczucie jego ukochanej. Możemy być pewni, że król zatroszczy się o nas tak samo jak o swoją żonę.