Rozdział 3

3.4K 306 28
                                    

- Leo!


Wybucham śmiechem na krzyk Noah, gdy łyżka lodów kuzyna wylatuje z jego ust wprost na spodnie brata.


- Boże, przepraszam!


Leo wyciera swoje usta z resztek deseru, nawet nie próbując ukryć uśmiechu.


- To moje ulubione dresy. - jęczy Noah, wychodząc do małego korytarza i znikając za kawową ścianą.

Klatka piersiowa Leo przestaje poruszać się gwałtownie od śmiechu, gdy ten patrzy na mnie z powagą. Odchrząkuję i poprawiam materiał sukienki spotykając jego oczy.

- Czy Niall cię bije? - wypowiada to pytanie ze spokojem, próbując wzrokiem przewiercić mój umysł.

Wypuszczany przeze mnie oddech zamiera w moich płucach równo z ukłuciem w moim sercu.


- Co?


- Odpowiedz mi Charlotte.


- Nie, oczywiście że nie!


- Lottie - patrzy na mnie smutnym, ale karcącym wzrokiem, wyciągając dłoń do mojego ramienia. - Nienawidzisz rękawów na trzy-czwarte.

Niespodziewanie wbija palce w moją skórę, a ja nie mogę powstrzymać się od syku. Wyrywam ramię z jego dłoni i masuję lekko bolące miejsce.

- Dobrze. To prawda.

- Lottie.

- Nie Leo. Nie zaczynaj znowu ze swoim "a nie mówiłem?". Niall nie robi mi ogromnej krzywdy, a lepiej jeśli zrobi coś mnie niż posunie się do czegoś, co go oczerni.

- Lottie nie możesz mu na to pozwalać! Jesteś królową, a co ważniejsze jego żoną. Musi mieć do Ciebie szacunek!


- Wielu mężczyzn bije swoje wybranki. To że jestem królową nic nie zmienia.


- Ty go bronisz. - kręci głową. Prostuje się na wózku i opiera brodę na zaciśniętej pięści. - Nie wierzę.


- Leo.. - chcę jakoś wytłumaczyć się kuzynowi, ale nie pozwala mi na to ogromny huk i głośny krzyk.


- Kochanie, wracamy do domu!


//


Ze względu na problemy rodzinne, częściowo zawieszam opowiadanie.

Będę pisać rozdziały, ale o wiele, wiele wolniej.

Proszę o wyrozumiałość.

King | n.h.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz