4. Bölüm: Patronlar

226 6 0
                                    

Multimedyada Dolunay var....

DOLUNAYIN ANLATIMI

Sabah uyandığımda yanımda yatan, yorganın tamamını üstüne çeken, beni açıkta bırakan bir belinay gördüm. Tam bir ayı gibi yatıyordu.

"Belinay" diyip dirseğimle dürttüm. Cevap vermeyince tekrar dürttüm.

"Hı" dedi sadece.

"Hadi kalk çok işimiz var" dedim.

"Git başımdan dolu" dedi, bazen ismimi kısaltabiliyordu uzun olduğundan dolayı.

"Belinay saat 11 olmuş kalk" dedim dürterken.

"Ya sen benden ne istiyorsun diyip önünü döndü bana.

"Kalkmanı" dedim.

"Kızlar kahvaltı hazır" diyip odaya dalan miraya baktım.

"Şu kalksa geleceğizde kalkmıyor" dedim.

"Dolu, sen git handeyi kaldır şunu bana bırak" dedi, bende kalkıp odadan çıktım, çünkü belinay zor vakaydı. Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ardından handenin odasına daldım, elimdeki suları handenin üstünde püskürttüm.

"Tavanı açık mı unuttunuz, yağmur yağıyor" dedi uykulu sesiyle.

"Hande" diyip yatağına atladım.

"Uğraşma benimle" diyip ayağıyla itti beni.

"Saat 11" dedim.

"İsterse 2 olsun umrumda mı?" dedi bana arkasını dönerken.

"Ya akşam 11 de yattınız tam 12 saat uyudunuz neyin uykusu bu? Kış uykusuna yattınızda haberimiz mi yok, 1 sen 2 belinay. Kalk lan" diyip kolundan tuttum ve kaldırdım.

"Ya dolu Allah belanı versin" diyip kalktı yataktan.

"Kes çenenide git elini yüzünü yıka" dedim. Handede kalkıp ruh gibi lavaboya girdi. Bende mutfağa geçtim, mirayla belinay oturmuş kahvaltı yapıyordu ne ara kaldırmıştı.

"Benim yapamadığımı yaptın lan" dedim miraya.

"Çok basit saçından tutup kaldıracaksın annem bana yapardı" dedi.

"Helal olsun" dedim.

"Kime helal olsun" dedi hande mutfağa ruh gibi gelirken.

"Canım birşey istemiyor" diyip kalktı masadan belinay.

"Benim istiyor" diyip oturdu masaya hande, bazı davranışları aynı bazıları tam tersi.

"Kızlar paramız varsa bugün iş bakmaya gidelim" dedi mira.

"Bencede daha fazla hırsızlık yapmak istemiyorum" dedi hande.

"Peki o zaman internetten birkaç şirkete bakın gidip soralım belki bir sekreter falan arıyor olabilirler" dedi mira, bende telefonumu çıkarıp birkça şirkete baktım.

*doğu holding

*tuna holding

*gökçe holding

*yağmur holding

İlk çıkana bastım doğu holding. 2 sekreter, 2 de danışmada duracak kız arıyorlamış.

"Kızlar buldum" dedim telefonu onlara uzatırken.

"Tamam hadi kalkın üstünüzü giyinde çıkalım" diyip kalktı mira. Bende odama gidip siyah dar bir pantolon üstünede kırmızı bir bluz giyip çıktım belinayda siyah bir şort üstüne beyaz bir bluz onun üstünede gömlek giymişti. Hande mavi dar bir pantolon üstüne beyaz bir bluz onun üstünede deri ceketini giymişti. Mira ise siyah dar bir pantolon üstüne siyah bluz onun üstünede kırmızı bir gömlek giymişti.

Küçük HırsızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin