2. Bölüm= Yeni Ev

261 19 2
                                    

Multimedyada Hande var...

HANDE'NİN ANLATIMI

Uçaktan inmiştik ve işte istanbul, o kadar merak ettiğimiz ve istediğimiz istanbul bize kazık atmaz inşallah.

"Eee kızlar şimdi nereye gidiyoruz" dedi mira.

"İlk önce bir otele mi gitsek" dedim.

"Paramız yok kızlar" dedi belinay.

"İş mi yapsak" dedi dolunay.

"Otele eşyalarımızı bırakalım sonra iş yaparız bunlarla asla olmaz" dedi mira, bizde miraya hak vererek peşine takıldık.

Otele geldiğimizde cebimizde ne varsa verdik akşamda tamamını veririz diyede anlaşma yaptık, eşyalarımızı odaya koyup çıktık oda üç kişilikti ama biz yatakları birleştirip 6 kişi bile sığarız oraya, otelden çıktığımızda mira biriyle konuşuyordu.

"Ya sen ne hakla beni ararsın hem kızına güvenme zaten kızında değilmişim çok saol ya bu yaşıma kadar beklettiğin için kapatıyorum" diyip telefonu kapattı galiba üvey annesiydi.

"Mira iyi misin?" dedi dolunay.

"İyiyim ya ne yüzle arıyorsa beni, gereksiz insan" dedi.

"Ne dedi ki"

"Beni merak etmiş göya"

"Boşver kanka be biz bize yeteriz hem biz herşeyi geride bırakıp gelmedik mi buraya" dedi dolunay.

"Hadi ama kızlar hepiniz böyle surat asacaksanız geri dönelim antalyaya" dedim. Mira elinin tersiyle yüzünü sildi bizde gidip miraya sarıldık.

"Taksime gidelim orda yakışıklı zengin züppeler vardır" dedim, gülmeye başladık.

"Tamam o zaman hadi taksime gidelim" dedi mira.

"Kızlar birşey diyeceğim burası zaten taksim değil mi siz nereye gidiyorsunuz?" dedi belinay, olduğumuz yerde durduk ve evet burası taksimmiş hepimizde salak bir gülümseme oluştu.

"Hadi o zaman avımızı seçelim kızlar" dedi dolunay gülerek. Zaten ne varsa bu ikizlerde var. Az yürüdük uz yürüdük dere tepe düz yürüdük ve avımızı bulduk. 2 yakışıklı çocuklar.

"Aynı planı mı yapıyoruz" dedim.

"Evet ama bu sefer roller değişecek hande sen git düş ben yanına geleceğim belinay sende koş cüzdanı kap gel birşey olursa olaya dolunay sen gir" dedi mira biz başımızı tamam anlamında sallayıp işe koyulduk ilk sıra bendeydi herkes beni izlerken ben derin nefes alıp bırakıyordum heyecanlanmak yok diyip çocuklara doğru yürüdüm. Önlerinden geçerken heyecan yapıp yere düştüm, hey bu olamazdı şansıma bak ya cam koluma batmıştı böyle şans mı olur ya. Çocuklardan kilolu olan orda gülerken yanındaki piercingli çocuk yanıma gelip beni kaldırmaya çalıştı bende çocuğu kendime çekip üstüme düşürdüm çocuk iki elinide kafamın yanına koyup kafasını kaldırdı uzun bembeyaz saçları yüzüme değiyordu şuan tam üstümdeydi, o sırada mira geldi yanıma.

"Ay şey çok özür dileriz bizimkisi biraz sakarda" dedi yanımda dururken piercingli çocuk gözlerini gözlerime kenetlemiş bakıyordu öyle, kilolu olan çocuk gelip üstümdeki kas yığınını üstümden çekti mirada beni kolumdan tutup kaldırınca,

"Ahh dur cam battı oraya acıyor" dedim.

"Hastahaneye mi gitsek" dedi piercingli çocuk.

"Gerek yok sadece düştü birşey olmaz evde ben burayı sararım merak etme" dedi mira.

Küçük HırsızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin