6. Bölüm: İlk İş

155 8 0
                                    

Multi medyada Rüzgar Demir var, yani bizim deyişimizle Beyaz Saçlı.... :)

HANDENİN ANLATIMI....

"Kalk lan, kalk geç kaldık" diye bağıran bir sesle gözlerimi açtım.

"Noluyor lan" diyip yataktan kalktım.

"Geç kaldık ne olacak" diye ortalıkta dolaşan belinaya gözlerimi devirdim.

"Bu muydu ya" diyip geri yattım yatağıma.

"Birşey olmaz" diye bağırdı mira yan odadan.

"İyi siz yatın, ben işten kovulup tekrar hırsızlık yapmak istemiyorum" diyince belinay. Kafamdaki yorganı çektim.

"Bekle lan" diyip peşinden giden dolunayı görünce yataktan kalkıp tuvalete gittim.

Elimi yüzümü yıkayıp. Odama geçtim. Dolabımı açıp ne giyeceğime karar verdim. Altıma mavi bir dar pantolon üstüne beyaz bluz onun üstünede siyah deri ceketimi alıp üstümü giymeye başladım. Aynanın karşısına geçip rimelimi sürüp azıcık ruj sürdüm, saçımıda açık bırakıp odadan çıktım. Kızlar kapının başında beni bekliyorlardı galiba. Kızlara baktığımda hepsi benim gibi pantolon bluz ceket giymişti. Dolabı açıp beyaz adidas ayakkabımı çıkarıp giydim.

"Ben açım" dedim.

"Ben geç kaldık diyorum, kız açım diyor ya" diyip elime çantamı veren belinaya gözlerimi devirdim.

"Telefonum içerde kaldı" diye bağırdım.

"Git al, başımın belası" diyip kapıyı açtı belinay. İçeri ayakkabıyla girip odama geçtim, masadan telefonumu alıp odadan çıktım.

"Ayakkabıyla niye girdin lan gel buraya" diye bana öldürücü bakışlar atan miraya baktım. Hemen miranın önünden hızla geçip merdivenleri indim. O sırada bir çocuk yukarı çıkıyordu ki çocuğa çarpıp yere düşürdüm üstünede ben düştüm.

"Belim" diye bağıran çocuğa kafamı kaldırıp baktım, mavi gözlü bir çocuktu, tek dikkat ettiğim şey mavi gözdü.

"Mavi göz" dedim.

"Kalk üstümden" diyip itti beni. Ben sadece çocuğun mavi gözlerine bakıyordum. Çocuk ayağı kalkıp başımda dikildi.

"Özür dilemeyecek misin?" dedi.

"Özür dileriz" diyip kolumdan tutup kaldırdı mira. Ben çocuğun gözlerine kenetlenmişken, mira kolumdan tutup beni sürükledi. Çocuğun gözlerine baktığımda oda bana bakıyordu.

"Hadi lan hadi, sakar" diyip beni apartmandan dışarı çıkaran miraya baktım.

"Gördünüz mü çocuğun gözlerini" dedim.

"Gördük, gördük hadi yürü" dedi dolunay.

İleriden taksi çevirip bindiler bende öne oturup. Yola baktım. Mavi ne güzel bir renk, o çocuktada çok güzel durmuştu mavi göz.

"Açım ben" diyip arkamı döndüm.

"Belinay sağolsun birşey yedirtmedi" dedi dolunay.

Küçük HırsızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin