Adam kafasını çevirip etrafına baktı. Sağında sırasıyla ; vekiller, kralın yardımcıları ve kral oturuyordu. Kendi yerine baktı. Gayet iyi bir mevkii vardı fakat kütüphaneye girebilmesi için mevkii atlaması gerekiyordu.
Düşündü.
Sonra karşısındaki kadını farketti. Yakasında yürütme yetkisi rozeti vardı.
Gülümsedi.
Garsonu çağırdı ve karşısındaki kadına bir içki götürmesini söyledi ve kadını izlemeye başladı.
Çakma sarı saçları yukarıdan bir toka ile tutturulmuştu. Kıyafetleri özenli , davranışları bir leydi olduğunu belirtircesine nazikti.
Garson içkiyi kadına verip, adamı gösterdi.
Heyecanlandı.
Göz göze geldiklerinde kadın garsondan bir kağıt ve kalem isteyip adama gülümsedi ve yazmaya başladı.
Kadının el hareketlerinden ve mimiklerinden ne yazdığını anlamaya çalışsa da anlayamamıştı.
Kağıdı katlayıp garsona verdi.
Nefesini tuttu.
Kağıt adama geldiğinde kadına gülümseyip açtı.
Beni takip edin
Kafasını geri kaldırdığında kadın yoktu.
Etrafına baktı.
Kadın kapıdan çıkıyordu.
Ayaklanıp kadını takip etti.
Sarayın koridorlarında bir labirentte kaybolmuşcasına dolanıyor, bir türlü gidecekleri yere varamamışlardı.
İç çekti.
Köşeyi döndüğünde bir adama çarptı. Adam eline bir silah tutuşturmuştu.
Neler olduğunu anlayamadı.
Birden etrafı insanlarla doluşmuştu.
Tuzağa düşmüştü.
Etrafında dönüp olan biteni anlamaya çalıştı.
Kadının rozeti çakmaydı.
Herşey Jamesi hain yerine düşürmek içindi.İntikamını alacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ OYUNLARI (Düzenleniyor)
FantasyNE ATEŞ SÖNDÜ, NE SU BUHAR OLDU.ONLARIN AŞKI HERYERİ YAKTI!