#4

578 23 0
                                    

M-am trezit pe la 5. Mi-am facut un dus si m-am imbracat cu o pereche de pantaloni de trening negri si un tricou alb cu negru in dungi. Mi-am luat rucsacul in care mi-am pus toti banii pe care ii am telefonul bateria externa aparatul foto si ochelarii. Am luat-o pe Tara si am inchis casa. Am scos motorul din garaj si l-am pus in suport. Am urcat pe locul soferului si i-am pus centura Tarei. Am pornit si ma indrept spre autostrada.

***Dupa 5 ore.

Conduc de 5 ore si rezervorul e aproape gol. Opresc la prima benzinarie si am umplut rezervorul. Langa mine era o masina neagra pe care o doresc de ceva vreme. Din ea iese un baiat cu ochi caprui si parul blond. Am platit platit si am luat 2 litri de apa si 2 de suc.

Am urcat si am observat ca cei ce erau in masina de langa se uitau ciudat. I-am facut cu ochiu blondului si am plecat de pe loc. Acei baieti nu au ce face si stau in spatele meu. Am marit viteza ajungand la 180 km pe ora si fac slalom printre masini. O sa am un drum lung mai ales daca asta va sta in spatele meu.

**** In New York.

E ora 7 si am ajuns in NY. Ma indrept spre casa parintilor deoarece casa mea inca nu e cumparata si o sa stau la ai mei o vreme. Am pus adresa si numarul in GPS si in 10 am ajuns in fata unei vile albe cu 2 etaje. Am parcat masina pe alee i-am dezlegat centura Tarei care a dormit tot drumul si am mai dezlegat si motorul si l-am pus in fata garajului. Am inaintat pe aleea inflorita si am sunat la usa. In nici 2 secunde in fata mea apare o femeie blonda inalta si cu ochii albastri

-Ce mare si frumoasa te-ai facut. Spune mama si ma strange in brate.

-Si mie mi-a fost dor de tine. Unde e tata??o intreb nevazandul.

-E plecat in delegatie 3 saptamani. Hai sa iti arat camera ta. Ma trage inauntru Tara urmanduma.

Am ajuns la etajul 2 si am intrat in ultima camera. Era ..... pe gustul meu. Peretele pe care era patul era negru si restul peretilor albi un sifonier mare baie propie si un balcon.

-Imi place ii spun mamei si o sarut pe obraz.

-Ma bucur si sper sa nu te muti de aici. Am dat din cap ca nu o sa ma mut si am coborat jos sa imi iau bagajele. Am iesit din casa si am vazut un grup de baieti vorbind.

- Cred ca a costat o avere, spune unul brunet cu ochii verzi.

-Sau poate soferul masinii te-ar putea bate ca stai langa masina EI.... ii spui si baietii se intorc catre mine.

-De unde ai tu masina asta. Intreaba un blond cu ochii capriu

-Masinile si motoarele le am de la ..... dar stai de ce trebuie sa va spun voua de unde le am. Am deschis masina si am bagat-o in garaj.... oo nuuu maine e prima zi de scoala aici.

Dupa ce am inchis garajul si am mers bucatarie de unde mi-am luat un iaurt si ceva pentru Tara.
Am ajuns la mine in camera si mi-am facut un dus mi'am luat pijamalele si m-am pus la somn.

Dimineata

M-am trezit greu si m-am ridicat si mai greu si m-am dus la sifonier de unde mi-am luat o pereche pe pantaloni de piele negri un tricou tot negru cu un craniu geaca de piele si conversii negrii. Mi-am facut rutina de dimineata , mi-am lasat parul pe spate si la machiaj am folosit doar rimel si gloss. Am coborat jos unde era mama care se juca cu Tara.

-Neata mama. Hai Tara. Am chemat-o pe Tara in bucatarie si i-am pus o conserva. Fetito sa fi cuminte si sa nu strici ceva. Am plecat in garaj de unde mi-am scos motorul si am plecat plecat la scoala. Cand am ajuns toti baietii se uitau la mine. Mi-am dat casca jos mi-am luat ghiozdanul si am plecat la directiune. Am batut la usa si am intrat dupa ce am auzit un intra

-Buna ziua sunt noua eleva. Briana Moon.

-Buna ziua uite aici orarul cheia de la dulap si cartile.

Am iesit si ma indrept spre dulapul cu numarul ...... 196. Mi-am bagat toate cartile in dulap si mi-am lasat numai engleza. Am ajuns in dreptul clasei 12 A. Am batut si am intrat.

-Buna ziua ma scuzati ca am intarziat dar sunt noua si a durat ceva pana mi-am gasit dulapul.

-Buna ziua de data asta nu face numic. Poti sa te prezinti clasei??

-Buna sunt Bri am 18 ani vin din Sidney imi place sa cant la chitara si sa merg cu motorul.

-Aseazate langa .... langa Cade spune profa si arata spre un baiat brunet cu ochii caprui .. Ma duc printre banci si ma asez pe locul meu.

Profa a inceput sa predea si am simsit mana colegului pe umarul meu.

- Ce dracu vrei, il intreb in soapta.

- Mrr pisicuta are ghiare... spune el si la tanc s-a sunat ca il luam la bataie. Am mers la cantina de unde mi-am luat un sandwich si am iesit afara. Ce? am 20 de pauza stau afara cat se poate de mult.

Am iesit in curte mi-am pus castile su am lasat muzica sa ma relaxeze. Am simtit ca cineva se pune langa mine asa ca m-am intors si....

Fata cea nouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum