#16

333 12 5
                                    

Dimineata m-am trezit cu un zambet urias pe fata amintirile de seara trecuta aparandu-mi in fata. Ma uit la baiatul de langa mine si nu pot sa cred ca e al meu. M-am ghemuit mai bine si am inceput sa fac cerculete cu unghiile pe pieptul sau bine lucrat. Am auzit niste maraituri si apoi niste gemete.

-Buna dimineata raza mea de soare, imi spune el si ma saruta.

-Neata printule, il musc de nas apoi de buza.

-Acum esti a mea si numai a mea. hai sus sa facem un dus.

-Sa.. facem.... adica noi???

Ma ia de mana si mergem in baie. Da drumul la apa in vana si ma aseaza pe mine apoi intra si el. Ia gelul lui de dus si incepe sa-mi maseze pielea. Dupa ce ma clateste se spala si el apoi ma infofoleste intr-un prosop si ma aseaza pe pat. Se duce la dulapul lui si se schimba intr-un tricou negru si o pereche de pantaloni scurti albi apoi merge la dulapul meu si alege niste pantaloni scurti negri si un tricou alb pe care scria I love my boyfriend. Ma ajuta sa ma imbrac si apoi mergen la cantina.

-Neata lume, ii salut pe my friends.

-Azi avem voie sa facem ce vrem... deci ce ziceti daca am merge intr-un club, intreaba Mike si restul aprobam.

-Bun la 20 ne vedem poti pe faleza si apoi mergem la cel mai bun club de pe aici, spune Luke si ma ia de mana si ma trage pana in camera.

-Ce ai zice daca am merge nunai noi doi sa ne plimbam, il sarut pe maxilar si urc pana la buzele lui.

-Cea mai buna idee. Sa ne schimbam in ceva mai comod si mergem, spune el si merge in baie.

Pana vine el eu ma schimb intr-o fustita negra nu foarte scurta si o camasa in carouri care o leg la mijloc. Imi fac parul cu placa si ma incalt cu niste conversi negri. Imi pun intr-un ghiozdanel aparatul foto telefonul si niste bani . Cand imi inchid ghiozdanul simt doua maini muschiuloase cum imi inconjoara talia. Luke isi pune capul pe umarul meu si ma saruta pe obraz.

-Esti frumoasa acum hai sa mergem.

Ma ia de mana si iesim din cabana. Mergem pe faleza unul langa altul tinandu-ne de mana. Ajungem la un loc de joaca si ma trage pana la un leagan. Se pune pe el si ma trage si pe mine peste el. Incepem sa ne leganam si sa radem impreuna. Doi batranei ce stateau in fata noastra se uita la noi si ne zambesc.

-Uite Ronald asa eram si noi. Doi tineri indragostiti. Eram si noi in acelasi loc si radeam. Ce mult a trecut timpul.

Ne uitam unul la altul si incepem sa radem. Ne oprim si apoi ne uitam unul in ochii celuilalt. Se apropie de mine pana buzele noastre se contopesc intr.un dans sincron.

-Te iubesc printesa mea. Te iubesc si te voi iubi mereu, imi spune printre saruturi.

-Si eu te iubesc. Intodeauna te voi iubi.
*****

Dupa ce ne-am plimbat si am ras am ajuns la cabana ca sa ne pregatim pentru club. M-am dus in baie si mi-am facut un dus scurt. Mi-am ales o pereche de pantaloni negri cu talie inalta un top alb si un cardigan negru. Ma machiez strident cu negru si ruj rosu. Ma incalt cu o pereche de platforme albe si imi ondulez parul.

-Arati asa de bine, imi sopteste senzual la ureche. Ma uit la el si era imbracat intr-o pereche de pantaloni negri si o camasa alba deschisa la 2 nasturi. Se incalta si iesim afara unde ne asteptau restu.

In fata clubului si deja simt mirosul de alcool si de tutun. Luke ma ia de mana si intram. Mergem la o masa mai retrasa si baietii si fetele isi comanda tequilla si eu doar un fresh de lime. Da nu vreau sa beau macar eu sa fiu cea treaza ca sa-i duc acasa. Luke ma i-a de mana si mergem pe ringul de dans. Dansam 2...3...5...8.. piese si deja ma dor picioarele. Mergem din nou la canapea si toti sunt manga. Ii fac semn lui Luke si cheama un taxi. Eu urc cu fetele si Luke cu baietii. Tot drumul au vorbit o limba stiuta doar de ele. I-am platit taximetristului cand am ajuns si i-am dus pe toti in cabanele lor. Cand ajungem in a noastra Luke sa prinde de talie si incepe sa-mi depuna saruturi pe maxilar pe buze pe gat. Cand depune un sarut pe linia pulsului tremur de placere.

Fata cea nouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum