#9

424 22 2
                                    

Am intrat in sala in care era balul. Nu am putut sa nu o observ pe doamna Hemmings. Ma duc la ea si o bat pe umar. Ea se intoarce si imi zambeste.

-Buna seara doamna. Nu ma gandeam sa va vad in seara aceasta.

-Buna scumpo. Nu ai auzit?? Sunt noua profesoara de matematica.

-Si ma gandesc ca imi veti profesoara asai???

-Ai ghicit bine. Hai sa ti-l prezint pe fiul meu.

Ma trage de mana pana la o masa unde stateau 3 baiati.... nu imi vine sa cred ca e Mike acolo. Nu stiam ca e la noi la scoala. O sa aiba sa imi dea niste explicatii la piste.

-Buna baieti ea e Briana e vecina noastra. Bri ei sunt Calum, Mike, Ashton si fiul meu unde este.???

-Buna Bri ce ma bucur sa te vad din nou , spune Mike si ma imbratiseaza. Nu stim acum 2 min a plecat nu stiu unde

Am stat de vorba cu baietii toata seara. Sunt chiar de treaba. Primesc un mesaj. Ma uit si raman uimita.

"Draga Queen. Azi ai o cursa importanta cu King sa fi aici la 00.
SEFU"

Ok mi se pare ciudat. Nu am concurat cu el ultima data?

-Scuze baieti dar trebuie sa plec. A aparut o urgenta si trebuie sa o rezolv neaparat. Pa, inventez o scuza si plec. Bine ca am mers cu masina mea. Am urcat la volan si am mers direct la docuri. Bine ca aveam la mine schimburi. De odata imi suna telefonul. Numar necunoscut.

-Alo?
-Buna seara Briana Moon?
-Da. Cine intreaba?
-Sunt doctor James. Imi pare rau sa va spun dar parintii dvs au avut un accident cand mergeau catre NY si au murit pe loc. Imi pare foarte rau.

Nu am mai stat sa continue ca am inchis. Nu se poate sa fi murit. Nu se poate.
Am inceput sa plang in hohote. M-am sters pe fata sa nu ma vada nimeni si am mers in garaj. Acolo era Mike.

-Hei azi ai o cursa pe motor si unul din participanti este King. Du-te si schimbate si mergi la start.

Nu am mai zis nimic si m-am schimbat in salopeta de piele si mi-am pus peruca mi-am luat motorul lasat de Mike. Mi-am pus casca si am pornit spre start.

3
Fi puternica
2
Nu ii dezamagi pe ai tai
1
START.

Am pornit si am ajuns prima dar gandul ca parintii mei au murit m-a naucit am incept sa plang pana nu am mai vazut nimic in fata ochilor. Am pierdut controlul si am intrat intr-un parapet. Ochii mi s-au inchis si singurul lucru pe cale l-am mai auzit a fost"Te rog ramai. Nu inchide ochii. Fao pentru mine" apoi negru.

King pov

M-am asezat la linia de start si nu am putut sa nu o observ pe Queen. Nu am vazut-o niciodata la fata dar sper cat de curand sa o cunosc. Am pornit si in fata mea e fata misterioasa o urmez de aproape si dintr-o data pierde controlul si intra intr-un parapet. Dao dracu de cursa. Am mers direct la ea. I-am dat casca jos. E asa frumoasa cu parul ei mov cu... stai fata e pe moarte si eu ce fac.

Inchide ochii si eu incerc sa o trezesc cumva . Ii deschide umpic dar apoi vrea sa ii inchida la loc

- Te rog ramai. Nu inchide ochii. Fao pentru mine. Si cu acestea fiind spuse inchide ochii.

-SUNATI LA O AMBULANTA ACUM DACA MAI VRETI CA QUEEN SA TRAIASCA. urlu si imi dau casca jos. O iau stil mireasa si astept ca ambulanta sa vina.
Ambulanta a venit si cand sa urc nu m-a lasat.

-Doar familia fetei.

-Sunt iubitul ei, nu imi vine sa cred ca am spus asta. M-am asezat langa ea si ii admiram trasaturile fetei. Mi se pare cunoscuta de undeva dar nu stiu de unde. Seamana asa mult cu fata de care m-am indragostit. Ii trimiteam mesaje cu anonim. Si mai ales cand am vazut-o plangand in parc mi s-a rupt efectiv inima in doua. Asa ca i-am luat un catel cu numele care seamana cu al meu. Luke.
Am mai stat pe holurile apitalului pana un doctor a iesit din sala in care a fost bagata Queen. Avea ceva mov ca un fel de peruca.

-Cred ca iti trebuie asta. Imi intinde peruca si continua. Pacienta e bine. Se va trezi in cateva ore. Daca doresti poti intra in salonul ei.

Nu mai astept sa imi spuna de doua ori ca am si intrat. Vad o silueta foare cunoascuta. M-am apropiat si nu imi vine sa cred ca e ea. E asa frumoasa cu parul ei blond cu ochii aceia albastri. Nici un gand nu mi-a venit sa cred ca ea e Queen.

M-am asezat pe scaunul de langa patul ei si ii mangaiam mana. Ochii mi se inchis usor si adorm langa Bri.

Neata. Sper sa va placa. O sa incer sa mai postez un capitol mai pe seara. Kiss u.

Fata cea nouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum