#10

485 18 2
                                    


Dimineata m-a trezit un bipait. M-am uitat din instinct la ea si am vazut oceanele albastre.

-Hei cum esti??o intreb si se uita foarte ciudat la mine. A scuze sunt Luke. Un prieten de alui King. M-a rugat sa stau cu tine, nu puteam sa ii zic ca eu sunt King pentru ca nu stiu. Vreau sa mai astept putin.

-Poti... sa imi.... aduci .... apa, spune ea balbait dar in aceelas timp ragusit. Plec pana pe hol si ii iau o sticla cu apa.

-Doctorul a spus ca maine dup masa poti sa pleci. Daca vrei ii sun eu pe ai ta... nu mai continui ca micul ingeras incepe sa planga. Stai calmeazate. Te rog nu mai plage. Am spus ceva gresit?? Spun si ma pun langa ea si o i-au in brate

-Pari....rinti mmei au mmmurit iierri ssi deeaceea amm facut accident. Spune ea printre hohotele de plans.

-O imi pare foarte rau. Pot sa te intreb unde stai. Nu stiu poate suntem vecini si .... stiu unde sta dar no eu anonimu trebuie sa ma prefac ca nu o cunosc.

-Pe _________ nr __. Spune si eu ma pun langa ea pe patul de spital.

- Pai asta inseamna ca suntem vecini, un mic chicot se aude din partea ei

-Deci tu esti fiul doamnei Hemmings care nu a ajutat-o la despachetat si dispare ca prin minune de la bal.

-Eu sunt, pai eu te las sa te odihnesti si apoi o sa vin sa iti tin de urat. Pa.

Am iesit din salon si am mers pana acasa. O aud pe mama in bucatarie asa ca ma duc si eu sa ii cer ceva pentru ingerasul meu.

-Mama, pot sa te rog ceva? ea aproba doar din miscarea capului. Nu sti unde tine Briana cheia la casa. A avut un accident si e in spital si sa ii duc niste haine.

-Pai cum a ajuns la spital? intreaba ea cu o voce  speriata. Cred ca mama s-a atasat de ingerasul meu. Si cred ca cheia e sub pres. Asteapta-ma ca vin si eu sa o vad.

-Ok dar te rog sa nu ii spui ceva de familia ei deoarece o sa inceapa sa planga si nu imi place sa o vad asa.

-Dar ce s-a intamplat cu familia ei?!?!

-Mi-a zis azi dimineata ca au murit intr-un accident. Te rog sa nu ii spui ca stii de la mine.

Am iesit din casa si am mers
direct la casa Brianei am cautat cheia si am gasit-o. Cand am intrat in casa am fost intampinat de Lucky. Ii era foame. I-am pus ce am gasit si am mers la ea in camera.

Wow avea tot ce i-am trimis eu. Am cautat prin dulap si i-am luat niste tricouri pantaloni si lenjerie. Pe aia am ales cu ochii inchisi. Nu imi place sa fiu nesimtit. I-am pus hainele intr-un ghiozdan gasit la intamplare.
Am coborat jos  am inchis casa si am plecat la masina unde ma astepta mama.

Queen pov.

Dupa ce a plecat prietenul lui king a intrat o asistenta si mi-a dat niste pastile.

Am adormit dar gandul mi-a ramas la Luke. E asa frumos. Cu ochii albastrii ca cerul cu parul blond si cu pircingul arata asa....

-Doamne Briana esti bine. Mi-am facut atatea griji cand Luke mi-a spus ca esti in spital, in salon intra Luke  si doamna Hemmings, macar mai am pe cineva care sa tina la mine. Mai am bunicii dar nu mai vreau sa ma intorc in Sydney.

-Buna ziua d-n Hemmings. Pai un beat a intrat pe contra sens si nu am mai apucat sa il evit..

-Scumpa de tine. Am vorbit cu doctorul si a spus ca te lasa sa pleci mai repede acasa. Ti-am adus niste haine, imi intinde un ghiozdan. Le-am luat si am mers in baie sa ma schimb. Mi-am luat o pereche de blugi negri, un tricou alb si un hanorac gri. Mi-am prins parul in coada si m.am incaltat. Cand am iesit in salon ma astepta Luke.

Am coborat jos la receptie ca sa semnez externarea si.... sunt libera. Nu mai suportam nici un pic mirosul de spital.

Am urcat in masina la Luke si a plecat.Cabd am ajuns in fata casei i.am facut cu mana si am iesit.

-Stai Bri. Vroiam sa iti spun ca ..... las-o balta. Ne mai vedem pa.

Asta mi se pare ciudat. Intru in casa. Ce dor mi-a fost de Lucky. Il iau in brate si merg la mine in camera. Ma schimb intr-un tricou XXL si o pereche de pantaloni de trening. Imi iau chitara si partiturile si scriu ce imi vine in minte.

He was a boy, she was a girl
Can i make it anymore obvious?

He was a punk she did balet
What more can i say

He wants her say never tell
Secretly she wanted him as well.

Am scris ultimul vers am pus chitara la locul ei si m-am invelit in plapuna si normal cu puisorul asta langa mine.

***Dimineata

Dormeam asa bine cand ceasul a inceput sa sune l-am aruncat in perete si s-a facut bucati. No asta e.

Ma ridic din pat si ma duc in baie sa imi fac rutina de dimineata. Ma imbrac cu o pereche de pantaloni negri un plover gri cu o inima neagra si conversii negri. Mi-am luat ghiozdanul si am plecat in caraj. Am scos motorul in fata aleei asteptando pe Hope.

''Hei piticot azi nu vin la scoala-Hope☆☆''

Cand am urcat pe motor a iesit Luke. Mi-am pus casca si am plecat.

Am ajuns la scoala si am mers spre sala de sport. In vestiar nu mai era nimeni asa ca m-am schimbat intr-o bustiera neagra si o pereche de pantaloni de trening.

Cand am intrat in sala toti baietii au inceput sa fluiere si fetele sa se uite urat. Ce sa fac daca ma antrenez. M-am aliniat si profu a venit in fata noastra. Dupa el a intrat inca o clasa. O nu se poate e si Luke.

- Buna ziua azi baietii vor juca footbal si fetele volei.

-Dar domnule noi avem un membru in lipsa, spune un baiat din cealalalta clasa.

-Moon treci pe teren.
Merg pe partea noastra de teren si Luke se uita incontinu la mine. A inceput jocul. Am dat deja 2 goluri si am intrat eu in poarta. Un baiat din clasa mea a sutat si normal ca un portar bun ce sunt am aparat cat de bine am putut si meciul s-a terminat 2-1 pentru noi. Baietii m-au ridicat pe umeri si ma felicitau.

Din vestiar se auzeau tipete. Am mers acolo si Stella batea o tocilara. Normal ca m-am bagat si nu a iesit prea bine pentru Diva. Un ochi vanat si nasul spart eu zic ca e bine. Mi-am facut un dus si am mers la ore.

Ziua de azi a decurs bine si astept sa vina Hope pentru o seara a fetelor.

Fata cea nouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum