#8

523 22 5
                                    

Ok toate mesajele astea mi se par dubioase. De unde stie??.
Azi e balul asa ca am treaba pana la 8. Imi fac rutina si ma imbract cu o pereche de blugi negri un tricou cu I LOVE PIZZA AND YOU si o pereche de converse albe.

Convorbire telefonica.

-Hei Hope ai chef sa mergem la coafor .

-Mai intrebi sunt la tine in 5 min.

Ma duc jos si imi scot masina.

In 5 min vine si Hope cu o fata de milioane.

-Ce ai ??

- Ti-am zis ca imi place de Calum. Pai m-a invitat la bal si m-a intrebat daca vreau sa fiu prietena lui.... sunt asa HAPPY yeee.

- Bine eu tot forever alone raman. Ce zici de scurt??

-Lung

Am ajuns la mall si am intrat in toate magazinele de unde mi-am luat tricouri blugi tenesi etc.

Am mers la coafor si am asteptat sa vina Sofia. O prietena mai veche cu care ma inteleg foarte bine.

-Hei Bri ia loc. Tu poti sa meri la colega. Deci cum vrei sa fie??

-Pai as vrea ...................................................................

**** Dupa 1 ora

Am iesit din salon cu parul mai scurt decat il aveam si Hope cu parul albastru.

-Arati wow. spunem amandoua simultan

-Hai acasa ca sa ne mai pregatim.

Am pornit spre casa si abia astept sa merg la bal. Trec pe langa doamna Hemmings si ii fac cu mana

-Buna ziua doamna Hemmings. Ce mai faceti?

-Buna scumpo. Astept sa vina fiul meu cu prietenii lui. Vad ca si tu mergi la bal. eu aprob ii zambesc si merg in casa urmata de Hope. Urcam la mine in camera si eu sunt prima care isi face dus. Imi iau rochia si ies. Imi aplic rimel fard albastru si mov pe ploape si putin gloss. Imi fac niste bucle si sunt gata. Intre timp Hope se machia. Avea o rochita pana la jumatatea coapselor mov din dantela si o pereche de platforme negre. Era ora 7.30 asa ca asteptam sa vina fratele lui Hope Andrew sau cum imi place mie sa ii zic pitic. Insfarsit cunosc si eu pe cineva care e cat mine dau mai mic. Ce sa fac sunt minioana.
Am iesit afara am inchis casa si am urcat in masina.

-Hei piticotule. Ti-ai gasit partenera?? il intred pe Andy.

-Da e o fata din 11 A si e o.... nu mai continua ca si am ajuns la scoala.

-Stiu stiu e o bunaciune dar mai taci si mergi la fata aia care te asteapta. Nu mai zice nimic si o taie. Dintr-o data simpt o mana pe umar si ma intorc. In fata mea statea un baiat cu un trandafir in mana.

Mi-a intins trandafirul si a plecat. Agatat de tulpina trandafirului se afla un biletel.

-Esti cea mai frumoasa de aici.L

Heu la medie o aveti pe Hope.

Fata cea nouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum