3.

211 12 8
                                    

Ron pov

Ik hijg. Ik voel aan mijn gezicht en het zit onder het bloed. "Ron!" hoor ik Hermelien roepen. Ze komt naast me zitten, "Oh nee Ron wat is er gebeurd?" zegt ze. "Leg ik.. kreun.. later wel uit"zeg ik. Hermelien roept Harry en even later staat hij naast me. "Ik neem hem wel mee naar binnen" zegt Harry en hij pakt me op en neemt me mee naar binnen.

Ginny pov

Ik ren door het hele huis. Ron is gewond en ik zoek spullen om zijn wond te verzorgen. Ik kijk in de badkamer en pak een handdoekje en nog wat andere spulletjes en loop terug naar beneden naar de keuken waar ik water had gekookt. De fluitketel fluit in mijn oren en ik zet hem af. Ik giet het water over het handdoekje en laat het wat afkoelen. Ondertussen ga ik weer naar boven, naar Harry en mijn slaapkamer en haal een warme deken uit de kast. Als ik weer beneden ben pak ik thee en koekjes en loop met de thee, de koekjes en de deken naar de woonkamer. Ron ligt op de bank en ik leg de deken over hem heen en zet de thee en de koekjes op het tafeltje. Dan loop ik terug om het handdoekje en de zalfjes te halen. Als ik terug kom zit Hermelien naast Ron en we verzorgen hem samen. Ik stel Hermelien gerust door te zeggen dat het wel goed met hem komt en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken.

Hermelien pov

Ginny vertelt me net dat ik me geen zorgen hoef te maken maar dat doe ik wel. Ron zal snel genezen, met de spreuken van Harry zeker binnen een half uurtje niet dat hij dan erg sterk is. Hij zal veel rust nodig hebben. Net nu de dooddoeners zijn teruggekeerd en we moeten vluchten. Arghh.... Ik ga nu samen met Ginny naar boven om spullen te pakken die we nodig hebben als we gaan vluchten en Harry gaat Ron verzorgen....


Heejjj,

Arme Ron... ik ben nu net terug van piano en ga even een paar stukjes schrijven want ik schrijf niet elke dag dat lukt me niet. Maar nu even iets: Moet ik kortere hoofdstukjes maken of moet ik ze net zo lang houden als wat ik nu doe? Tot de tijd ik nog geen antwoorden krijg in de reacties ga ik gewoon door met deze soort hoofdstukken.

Vorige vraag: Romione en Hinny!!! en eigenlijk ship ik Drapple ook wel (Draco en Appel!:-)

Volgende vraag: Favoriete Harry Potter deel? (Mag boek en Film zijn)

Grtjs Romione_Love4ever


Weasly = My King (Deel 1 van Romione Story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu