7

156 12 13
                                    

Ron pov

Uiteindelijk gaan we maar slapen het is 21:00 uur niet dat dat heel laat is ofzo. Maar we waren allemaal erg moe na deze zware dag. Ik heb nog erg veel pijn aan mijn hoofd en ik wil ook graag slapen en ik wil weten wat er met me aan de hand is. We lopen naar boven en Ginny en Harry kussen elkaar en ik geef Hermelien een klein kusje op haar voorhoofd. "Slaap lekker Mione.." mompel ik tegen haar voorhoofd aan. "Slaap lekker mijn Ronnieponnie.." zegt Hermelien zacht. We zijn allebei aan het blozen. Harry en ik lopen naar de Jongensslaapzaal en Hermelien en Ginny naar de Meisjesslaapzaal. Harry en ik kleden ons om praten nog wat over Hermelien en Ginny en gaan daarna in bed liggen. Na nog een tijdje gekletst te hebben over werk, dooddoeners en onze huizen besluiten we dat we moeten gaan slapen. "Welterusten" zeg ik zacht tegen Harry zodat de rest niet wakker word. "Welterusten" zegt Harry ook. Ik draai me om en ik val vrijwel meteen in slaap.

Hermelien pov

Ik lach. Ron zei welterusten. Nou niet voor lang. Nee zeker niet. Vannacht ga ik hem wakker maken en dan gaan we naar buiten naar het meer. Het mooie meer. Ik ga aan Ginny vragen of ze ook mee gaat. Nu is dat makkelijk. In de Jongensslaapzaal is het vast stil en slapen de meesten al wel. Maar hier bij de meisjes zijn ze gewoon nog kussengevechten aan het doen en aan het keten. Er slapen er misschien 2 maar de rest is klaarwakker. Ginny en ik hadden al geprobeerd om te gaan slapen maar dat was nog niet echt gelukt dus nu zaten we wat te kletsen. Ik besloot nu te vragen of Ginny en Harry ook meegingen naar het meer. "Gin?" vroeg ik. "Ja Hermelien wat is er?" vroeg ze. "Uhmm.. nou ik wou vannacht Ron wakker maken en dan naar het meer gaan om samen romantisch naar de sterren te gaan kijken ofzo en nu vroeg ik me af of jij Harry ook mee wou nemen." vroeg ik aan haar. "Jaa!! dat wil ik heel graag Hermelien!!" schreeuwde ze bijna. "Oke , dan zet ik even mijn wekker om 00:30 uur goed?" mompel ik. "Ja is goed hoor dan ga ik nu proberen om te slapen en dan zie ik je om 00:30 weer he!" zegt Ginny. "Welterusten" zeg ik zachtjes. "Huh? wat zei je?" hoor ik Ginny nog schreeuwen maar ik kan geen antwoord meer geven want ik ben al weggezakt.

Ron pov

Ze geeft me een zacht kusje op mijn hoofd. "Oh Ron.. ik kan niet wachten tot onze trouwdag." zucht ze. "Ik ook niet Mione ik ook niet." mompel ik. Ze zucht. We kijken elkaar aan. Onze lippen komen steeds dichter bij elkaar.....

"Ron?". De werkelijkheid maakt me wakker en ik zucht."Ja Harry wat is er het is vet laat man." zeg ik. "Maar ik ben Harry niet gekkie." zegt een hele vertrouwde stem. Ik open snel mijn ogen en ik kijk recht in de mooie bruine ogen van Hermelien. "Mione?" zucht ik nog niet helemaal wakker. "Ja Ron dat ben ik maar doe even snel wat warms aan oké?" zegt ze vriendelijk. Ik sta op en pak wat extra warme kleren doe een (Ja ik weet het heel dom) Thermo panty aan en twee broeken dan een Thermo T-Shirt en een warme Wemel trui en als einde doe ik een jas aan. Ik draai me om en ik zie dat Harry ook wakker is gemaakt door Ginny en grijnzend tegen over me staat. "Ook goedenacht" zucht ik. Ik heb geen idee wat we gaan doen. Hermelien knoopt me een blinddoek om en Ginny doet Harry er ook een om. Dan beginnen we te lopen.

Heejjj,

Heb niet superveel tijd om te schrijven. Ik moet nog leren voor vier toetsen deze week. Heb vandaag mijn cijfer voor nieuwsbegrip gekregen (Het saaiste vak van de wereld) en ja hoor heb ik uitgerekend een 9.5 het beste van de klas! Geloof me je wilt echt niet bij het stomste vak het beste cijfer halen. Maar goed genoeg gemopperd. Het is vandaag maandag dus ik kan misschien vanavond nog een beetje schrijven en morgen kan ik de hele dag schrijven en woensdag heb ik in de avond wel minder tijd. Donderdag word moeilijk maar misschien kan ik in de avond nog schrijven en vrijdag lukt echt niet. EN DIT IS EVEN BELANGRIJK DUS LEES DIT EVEN: Dit weekend kan ik helemaal niet schrijven omdat ik Regio weekend heb met Scouting. Denk je wat is Regio weekend nou weer? Nou met Regio weekend ga je met je Scouting naar een bepaalde plek waar de Scoutinggroepen uit jouw regio bij elkaar komen en dan ga je het hele weekend wedstrijdjes doen enzo. Dat eindigt zondag om 13:00 uur. En dan ga ik Karten met mijn vriendje dus misschien kan ik zondag avond nog een piepklein beetje schrijven. Dat word dan een klein hoofdstukje dus.

Vorige vraag: Wie vind Dramione nou een goede ship! :( Hermelien en Ron zijn voor elkaar gemaakt!! En Harry en Ginny zijn ook de perfecte ship. Daan en Ginny Nja nee het is net zo als bij Draco en Hermelien ze passen gewoon totaal niet bij elkaar!

Volgende vraag: In welke Zweinstein afdeling zou jij willen zitten?

Grtjs I_RomioneShipper!


Weasly = My King (Deel 1 van Romione Story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu