Bazen bu erkekler o kadar düşüncesiz olabiliyor ki. Bazıları var hem ilginizden bunalır, hem ilgilenmiyorsunuz diye trip atar. Erkeklerde kızlar kadar trip atar. Bazen daha bile fazla trip attıkları olabiliyor.
Bazen öyle anlar olur ki acaba sevmiyor mu ? diye düşünürsünüz. Özellikle kavga anlarında siz ağlarken, üzgünken sizi bırakıp yatıp uyuyabilirler. Attığınız tonla mesaja cevap vermeyebilirler. Umursamazlar. Erkekler bu işi çok iyi başarıyor kızlar. Mesajlara cevap vermeme konusunda çok iyiler. Bizimde onları biraz örnek almamız gerek. Yoksa ağlayan üzülen taraf biz olmaya devam ederiz.
Ha bir de bizim hayallerimiz var. Hemen bağlanırız hayaller kurarız onlarsız plan yapmayız hep yanımızda olsunlar isteriz. Yeri gelir kız arkadaşlarımızla görüşmelerimizi kısıtlar erkek arkadaşımıza daha çok vakit ayırırız. Ama erkekler için arkadaş demek farklıdır. Arkadaşları değerlidir. Arkadaşlarının yanında ya çok fazla mesaj atmazlar ya da hiç atmazlar. Bizim bir hatamızda kız arkadaşlarımızla buluştuğumuzda iki lafın arasına onlara atacağımız mesajı sıkıştırırız haber vermeyi ihmal etmeyiz ve bize verdikleri kısıtlı süre boyunca arkadaşlarımızla görüşebiliriz. Erkeklerin bir de oyunları vardır. Çocuk gibidirler. Bi oyun bulsalar hemen başına sararlar. Sizle ilgilenmeleri hayal olur. O oyun başında saatler geçirir hiç sıkılmazlar. Ama sizinle yarım saat konuşsalar mesajlaşsalar sıkılırlar ve kaçış yolu ararlar. Bu da bizi kahreder.
Burada yazdıklarım erkeklere düşman olun diye değil sadece dikkat edin diye. Hepimizin mutlu olmasını isterim. Savaşmayın sevişin sözüne inananlardanım. Sevin ve hep sevilin inşallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEKLERİ ANLAMA SANATI
RandomHerkes kadınların anlaşılmaz olduğunu söyler, peki ya erkekler ?