Anlatım -4-

1K 18 1
                                    

Yalan söylerler. Bazen ikiyüzlüklük yaparlar. Sevgilinizi çok iyi tanıyın sizi kandıramasın yalan söylediğinde boğazına çökün hemen :)

Şaka şaka konuşmaya çalısın neden yalan söylediğini sorun. Cevap alamıyorsanız belki de kızacağınızı düşündükleri için yalan söylemişlerdir. Yalan söylemeye teşvik etmeyin. Yaptığı her şeye kızıp onları sıkmayın çok fazla kısıtlamayın çokta gevşek bırakmayın. Bıktırmayın kendinizden bi yere gidecekleri zaman kimle nereye ne zaman geleceksin gibi sorularla delirtmeyin. Sakin davranın. Gittiği zaman arayın ya da mesaj atın ne yapıyorsundan girip aslında amacınız bu soruları sormak değilmiş gibi sorun :) Ne siz meraktan çatlayın ne de onlar sıkıntıdan :)

İki tarafı da eşit tatmin etmenin yolu çok tabii ki. Biz kadınlar istediğimiz bir sey olunca ne olursa olsun onu elde edebilen varlıklarız. İsteklerimiz söz konusu olunca gözümüz kara maaşallah. Özgüvenimiz tam. Zaten öyle olması da gerekir. Bir kadının her zaman her konuda dik durması gerekir. Kendini güçlü göstermesi ve güclü olmasi gerekir. En ufak bi olayda saldım çayıra mevlam kayıra yaparsanız ooo işimiz var. Erkekler zayıf kadınları sevmez. Zayıf derken kiloyu kastetmedim neyse anladınız siz :) Hep güclü olsun isterler sözünüzü pek dinlemezler ama aslında sözünü dinletebilen bi kadın isterler hayatlarında. Yaptıkları her şeylerinde arkalarında duracak bir kadın isterler. Dik durun güçlü olduğunuzu gösterin..

ERKEKLERİ ANLAMA SANATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin