Herkes kadınların anlaşılamaz olduğunu düşünür peki ya erkekler ?..
Erkekler de kadınlar kadar anlaşılması güç varlıklardır. Kimi zaman ne yapmaya çalıştıklarına kafa yorarız, kimi zaman da ne anlatmaya çalıştıklarına anlam veremeyiz.
Geneli anlayışsızdır dikkat çekmek isterim geneli yani yüzde 85 lik bir kısım anlayışsızken geriye kalan yüzde 15 lik kısım numuneliktir. Elinizde varsa itinayla saklayın, hor kullanmayın, çokça sevin.
Yüzde 85 lik kısım genelde ne istediğini bilmez, hiçbir şekilde memnun edemezsiniz. 5 dakika önce istediği bir şeyi 5 dakika sonra istemeyebilir. İstediği şey yapıldığındaysa ya yeni istekleri olur ya da memnun olmaz.
Bazı dengesiz erkekler var ki allahım düşman başına. Kesinlikle biz kadınları çileden çıkartmak için yaratılmışlar ve itinayla hayatımıza itilmişler. Bu erkekler bi anda sinirlenebilir. Kavga çıktığı zaman sizi susturabilir. Üzerinize öldürücü bakışlar atabilir ki bu bakışlara maruz kalmanızı istemem. Sandığınızdan kötü olabiliyor.
Böyle durumlarda susun ses çıkarmayın umursamaz olmaya çalışın bir süre sonra sinirleri geçince kendiliğinden çözüleceklerdir. Sinirli hallerinde üstlerine gitmeniz soruna çözmeye çalısmanız daha büyük sorunlar ortaya çıkarır. Olay büyür de büyür. Bir bakmışsınız olaya neler karışmış neler. Sakinliğinizi koruyun sessiz olun. Partneriniz sakinleşsin sonra siz zaten laf arasında bu hallerinin hesabını sorar canına okursunuz. Hemcinslerim diye demiyorum çok güzel laf sokarız.Kaçan kovalanır kızlar. Ne kadar umursamaz olursanız o kadar umursanırsınız. Gerçi kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş, terzi kendi söküğünü dikemez gibi bir takım atasözlerimiz benim gibiler için söylenmiş olmalı zira bu söylediklerimi kendim uygulayamıyorum. Ama tavsiye ettiğim arkadaşlarımdan başarılı sonuçlar alıyoruz. Sizlere de tavsiye ederim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEKLERİ ANLAMA SANATI
AcakHerkes kadınların anlaşılmaz olduğunu söyler, peki ya erkekler ?