'Senin.arkadaşın.Annen Baban!!'

69 7 0
                                    

Aşk; üc harfli, musallat oldumu asla yakanı bırakmaz,her an kalbinde her an aklındadır. Düşündürür ,hayatında yapmam dediğin şeyleri yaptırır,acı çektirir kalbin kırılır parçalara ayrılır,hayatın degisir, bazen bulutların üstünde bazen karanlık bir kutuda hissettirir.
Şimdi hiç aşık olmadığım halde bunları nereden biliyorum?. En sevdiğim yemek olan kitaplar sayesinde başka nasıl ögrenebilirimki :-( ailem saolsun bana 17yasında olmama rağmen arkadaş edinmemi bile istemiyorlar hiç yakın arkadaşım olmadı annem bana hep 'senin arkadaşın annen baban!!' derdi ve ben kendime olan güvenimi kaybettim nasıl mı? Ablamla abime bana davrandıkları gibi davranmamaları için olabilirmi acaba!:'( ha bu arada benim adım Semra. Çekilmez bir hayatım var mutsuzum ama hep mutsuzluğumu içimde yaşadım insanlar benden kaçmasın diye beni tanı dığını sanan arkadaşlarım var ama onlarla sadece okulda görüsüyorum. Suan yaz tatilin sonlarındayız sonunda bu yalnızlıktan kurtulucagım için çok mutluyum ama bir o kadarda üzgünüm ben artık eski ben değildim! mutsuz olduğu zaman konuşan eğlenmeye çalışan şaka yaparak mutsuzluğunu gülerek saklayan kız artık ölmüştü,ben Semra artık eski ben değildim olmak istesemde artık eskisi gibi şen şakrak olamiyorum kendimi eski Semraya yabancı hissediyorum. Acaba okul açıldığında da böylemi olacaktım yani hayattan bıkmış umursamaz gülmekten çok ağlayan semra! Eskiden çok konuşan biriydim öğretmenlerim hep şikayetçi olurdu benden oysa şimdi konuşmaktan çok dusunmeyi tercih eder olmustum. Dilan canım arkadaşım bu halimi görse ne yapar acaba tepkisini çok merak ediyorum. Dilan o çok iyi bir dost hatta kardeşim gibi ilk defa kendi kanımdan olmayan biri bana değer veriyor dilanin benim le ilgilenmesi ilk başlarda beni çok şaşırtmıştı kimse sevmezdiki ben bile kendimi sevmezken dilan beni sevmişti okulda sırf kafa dağıtmak için yaptığım şakaları severdi bana ailesinin bile sevgisini hissedememis bana değer vermişti ama o benim göstermek istediğim semrayı taniyor içimdeki Semra yı yalnızlıktan sevgisizlikten bitmiş tükenmiş semrayı tanımıyordu. Tanısaydı beni gerçek semrayı tanısaydı benden uzak dururdu belki de diğerleri gibi benimle uzaktan arkadaşlık ederdi ya da hiç istemedigim şeyi yanı bana acırdı! Acınmaktan nefret ediyorum üzülmeyeyim diye söylenen boş sözcüklerden nefret ederdim!. 3hafta! sadece 3hafta kaldı belki de artık gerçek ben olmalıydım kendimi onun arkadaşlığına alıstırmısken.. Ah! En iyisi kendimi 'yalnızlıktan kurtulucam' diye umutlandırmamalıyım.

Ben sırf yalnızlıktan kurtulmak için okul değiştirmiş biriyim
Yalnız kalmaktan korkuyorum sevilmemekten korkuyorum...korkuyorum!!..
Gerçek aşkı bulmak istiyorum kitaplardaki kızlar gibi beni de bu azaptan kurtarması için kahramanımı bekliyorum ve asla pes etmeyeceğim inanıyorum benim masalımda mutlu bitecek.
Aşk nasıl bir duygu acaba ben aşkı bütün benliğimle hissetmek istiyorum deliler gibi istiyorum hatta. Biliyorum aşk insana acı çektirir,büyük sallantılara sebep olur ama ben zaten acı cekiyorum! ve kalbimdeki sallantılar bir türlü durmuyorki günler gectikce daha da degisiyorum!. Aşkı yaşamadan ölmek istemiyorum belki de bu yüzden bugüne kadar hala ayakta dimdik durmaya calisiyorum. Umudumu kaybetmeden...

Yanlızlıktan KorkuyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin