"Can yeter artık üstüme gelme napabilirdim yanı o eve gerimi dönseydim! " sinirliydim can beni delirtiyor yok neymiş 'neden tanımadıgın herifin evinde kaliyorsun!'aslında ona hak veriyorum ama kalacak başka yerim yok ve belki de Burak o bekledigim gerçek aşkım olabilir.İki gün dür burakın evinde kaliyorum ve bana karşı yanlış biseyi olmaştı. Hatta fazla iyiydi arkadaş gibi olmustuk. Ondan birazcık etkilenmiş olabilirim of tm çok etkilendim oh be büyüleyici bir havası var , hele o ela gözler yokmu! Of of ben baya baya hoşlandıklandım buraktan. Onunla aynı evde olmak çok güzel hissettiriyor.
"Semra! Sen beni delirtmekmi istiyorsun o herife nasıl güvenirsin! Valla aklım almiyo bundan sonra orda kalmayacaksın,sedayla kalacaksın kadar anladınmı?!" oww can ilk kez bana emir veriyor ve ilk kez bağırıyor ha bu arada okulda kentinde her zaman oturdugum yerimde can ve dilanla oturmusum buragı anlattığıdan beri can sinirden dağıtmamak için kendini zor tutuyor dilansa sadece dinliyor sanırım candan sıra dilana gelmiyor ve dilan sonra konuşmayı tercih etmiş gibi masum masum duruyor. Sizce ben canın bana bagırışının altında kalırmıyım? Kalmam kimse bana bagıramaz!"Can bak kalbini kırmak istemiyorum ama sen bana karışamaz sın,bagıramazsın,sen sadece benim dostumsun sevgilim mis gibi davranmayı kes! " sonlara doğru sinirden bagırmıstım daha önce cana hiç bagırmamıştım ve sanırım bugün bir ilki gerceklestirmistik. Can söyelediklerimden sonra gözlerime bir süre yine anlam veremedigim bir sekilde bir kaç dakika bakıp hızla ayağa kalktı ve kantinden çıktı kalkarken sandalyeyi de dürürmüstü. Dilana baktım şaşkın bir şekilde bana bakıyordu sanırım tüm kantin şaşırmıştı ve hepsi hakkımızda konuşarak önlerine döndü. Bu sırada zil çaldı dilan hala sessizliğini koruyordu zil çaldığı halde hala oturuyoduk.
"Dilan neden bisey demiyorsun? İyimisin?" dedim dayanamayarak.
"Semra sana inanamiyorum ne dememi bekliyorsun canla ilk defa tartışıyorsun ve hanüz tanımadıgın biri yüzünden,asıl sen iyimisin" dedi ah dilan haklı olmana deliriyorum ya of sanırım dilana aklımdakileri dökmeliydim."Tm dilan bak ben o gün çok kötüydum zaten az önce ikinizede olanları anlattım. Dilan ben korkuyorum." dedim
"Neden korkuyorsun Semra?" dedi sıkılmışcasına
"Dilan ben yalnızlıktan korkuyorum yanı ailemi biliyorsun zaten ve Burak karsıma çıktı sanki gökten düşen bir iyilik meleği gibi v ben bu iki gundur kendimi yanlız hissetmiyorum evet siz varsınız ama sizler sadece okulda yanımdasınız ve ben burağın masalımın kahramanı olduğunu düşünüyorum eğer odün o olmasaydı belkidee akşam akşam başıma kötü şeyler gelebilirdi lütfen anla beni " oh be sonunda içimdekileri döktüm keşke canı kırmasaydım. Neyse ben onun gönlünü alırım bisekilde." Ah yoksa buraktan hoslaniyomusun kız sen süyle bakim"dedi bu kız bana mı benzemeye başladı ne...
"Yaa aslında... Ayyy dilan bi görsen o ela gözleri okadar derin bakıyorki afedersin kendimi cıplak hissediyorum bana öyle ilgili ki ilgiye ne kadar muhtaç olduğumu hissettirdi ah ah ne yapacağımı bilmiyorum cana da hak veriyorum kafam çok karısık"dedim.
" Bence bana anlattıklarını canında duyması lazım ama çok sinirlendi biraz sakinlessin sonra konuş bence.. Bide seni çok seviyorum seni kardesim gibi seviyorum Semra ve üzülmeni istemiyorum bence canı dinle sedayla konusalım onunla kalırsın bir süre burakla kalmanı bende doğru bulmuyorum ama yinede her zaman olduğu gibi yanındayım canım"dedi en içten gülümsemesiyle.
Dilan canım kardeşim onunla bu yıl tanıştım bazı sebeplerden ötürü okul değiştirmek durumunda kalmıstım ve dilan beni hiç yanlız bırakmıyor aramız çok iyi ilk defa samimi bir dostum olmuştu ama sadece okulda görüşe biliyoruz biricik! ailemin canı sagolsun...!! Evet canı dinliyip bi süre sedada kalsam hiç fena olmaz hem canla aramı duzeltmem lazım. Ben dilanla samimi olduktan sonra canla tanıştım diğer erkekler gibi değildi o samimiydi sevecen bi yapısı vardı ayrıca yakısıklıydıda sanırım emin değilim ama dilahın cana karşı birşeyler hissettiğini düşünüyorum ama emin olmadan dilana da sormak istemiyorum.
Ben düşünürken giremedigimiz son dersin zilide çaldı vaybe tam kırk dakikadır kantindeydik ilk defa bu kadar uzun kalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlızlıktan Korkuyorum
Ngẫu nhiênYalnız kalmaktan delicesine korkan Semra herşeye rağmen umudunu asla kaybetmeden kendi masalının da mutlu bitmesi için hayatının aşkını aramaya cıkar. Burak SERT: ailesiyle anlaşamayan sevgiye muhtaç çabuk sinirlenen soyadı gibi sert ama kalbi pamuk...