Capitolul 1

167 12 2
                                    

Luna p.o.v.

Era seara ... ma intorc de la scoala sau mai bine zis inchisoare. Strada pe care mergeam era luminata pana la o parte fara pic de lumina . Eu merg pe acolo ca doar ce se poate intampla *voce sarcastica*. Merg ce merg pana cand aud pasi in jurul meu . Dintr-o data ma inpiedic si cad pe asfaltul rece . Ma intorc cu fata in sus si vad doi tipi . Unu sa aplecat langa mine si celalart statea sus . Cel de langa mine avea o masca albastra cu doua gauri din care iesea ceva negru ... buhuhu ce infricosator . Celalart era un mutilat fara ploape si cu un zambet ... cioplit ca a lui Jocker ... ce original .

Luna:Si ce aveti de gand sa faceti . Sa ma jefuiti ? zic fara pic de teama

Jack:Mai mai mai ... ce avem noi aici? Zice mascuta cand scoate un cutit si il plimba usor pe obrazul meu . O fata cu tupeu.

Luna: Da ... probleme ?

Jeff:Asta o sa fie distractiv ...

Luna: Vreti sa ma omorati ???

Jack: Acum te.ai prins papusa ?

Luna: Hai nu ma inebuni ... Hai! TE provoc . Si asa viata asta e de rahat . IMI DORESC SAI OMOR PE TOTI DIN VIATA MEA ! zic eu enervata si cu ochii ... mov?

Mda ... asta se intampla cand ma supar rau de tot . In fine ... trecem la subiect .
Mascuta ma privea ciudat . Mutilatul era gata sa-si arunce cutitul in mine pana cand ...

Jack : STAI !!!

Jeff: O haide ... ma enerveaza ... zice cu cutitul atintit spre mine... si pana la urma e randul meu . Tu ai omorat-o pe ultima ...zice cu o moaca de copil care nu primeste bomboane .

Jack: IAR PE EA NU O OMORAM!
Nu e ca ceilarti e ... speciala . Hai acum fugi ... zice dandu-se jos si lasanduma sa plec .

Eu plec de acolo si ma indrept spre casa . Ce intamplare ciudata ... in fine . Deschid usa casei si dau de mama ... daca ii pot zice asa ... si evident o gramada de fum de tigara . Finta asta ma desgusta .

Mama:Unde ai stat pana acum ?

Luna: Treaba mea !

Ea ma prinde de mana

Mama:UNDE !!!

Luna:Nu te mai baga in viata mea !!!

In momentul urmator imi trage o palma ... ce ustura dar m.am obisnuit cu durerea .merg in camera mea si incui usa . O camera nu prea mare cu o lampa mov cu peretii un mov foarte inchis un dulap dublu un pat bun numai pentru mine niste rafturi cu reviste mobilier etc. ... si coltul meu cu desene creepy cu sange si cutite si ustensilele mele . Aveam o oglinda mare pana in pamant . Ma oglindesc in ea .

O fata de 17 ani , inalta , slaba , cu parul lung pana la fund saten usor ondulat dar mai mult drept si tuns in trepte . Ochii albastrii ca cerul cu gene lungi . Eram ... frumoasa . Si vad ... ditamai urma rosie pe obrazul meu . In acel moment m-am enervat si am rasturnat un raft . Respiram greu si venele mi s-au facut negre . NU MA MAI POT CONTROLA !!! Ies din camera ca o furtuna si ma duc la mama

Mama: Ce vrei fa ? Dute la tine in camera nedorit-o !

Sar pe ea si incep sa o lovesc lasand urme vizibile . Aceasta pana la urma scapa si se ascunde.
Eu merg in bucatarie de unde iau un cutit mare . Am norocul sa dau peste mama care statea pitita plangand . Cand ma vazut a inceput sa tipe iar eu am facut-o sa taca infigand cutitul in ea .

Luna : Ce am facut ? ma uit la scena crimei uimita si totusi fericita ca am scapat de ea . Trebuie sa plec de aici pana nu e descoperit cadavrul .

Merg in camera ca sa adorm un pic . Un sentiment mi-a trecut pe sira spinarii . Unul de placere . Mi-a placut sa o omor . Ma trezesc si i-au o geanta mare de umar unde pun hainele mele si incaltamintea si un urs negru de plus pe care nu stiu de unde il am dar il am de cand eram mica si stiu sigur ca nu a fost mama pentru ca ea nu imi facea cadouri . Imi pun si niste carti si agenda cu desene si penarul cu ustensilele mele. Imi pun si o patura si niste lucruri de igiene . Ce e ? Oi fi eu criminala dar trebe sa fiu curata . Iau geanta pe umar si o duc in bucatarie . Imi mai fac un rucsac cu provizi si iau portofelul mamei . Ca de obicei mai mult gol . Ii trebuia ei bani de bautura si tigari . Ma duc in camera si ma schimb in colanti negri si un tricou lung cu craniu cu fundita . Ma incalt nu niste bascheti negri de piele . Dau sa ies pe usa si vad in intuneric lumini de politie . Fuck my life !
Merg in camera mea si ies pe fereastra . O iau la fuga intr-o padure de la marginea orasului.
Nici un om nu ar pune piciorul aici de teama . E perfect.
Noua mea viata incepe aici !

Sper ca va placut monstrisorilor. Nu stiu cum sa va zic . Al doilea capitol o sa vina curand . :* kiss

O fata "normala"-Creepy PastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum