Capitolul 3

113 12 0
                                    

Sunt trezita de niste raze care intra usor in camera mea .Ma ridic si ma duc jos in bucatarie ca sa beau o cafea .

Sally:Neata. Ai dormit bine?

Luna:Hei micuto. Nu prea...

Sally:De ce ?

Luna:Visele mele retardate

Pe usa intra Jeff cu parul ciufulit si cu masca de ochi pe fata. Deci asa doarme. Si-o da jos si priveste spre soare prin fereastra .

Jeff: AAAA. OCHII MEI!!! CINE PULA MEA A APRINS SOARELE ?!?!?!

Sally:S-a aprins singur.

Jeff:De ce ?

Sally: De al dracu' si ambitios .

Slender: Sally! Limbajul!

Sally *fata de om fara nutella pe pita* : Scuuuze.

Eu ma duc in sufragerie si ma trantesc cu popou pe canapea . Jack iese din camera in maieu si pantaloni de pijama si mai mult adormit se tranteste cu capu in poala mea .

Jack: De cand avem perne asa pufoase ?

Luna: Ori te dai ori te omor.

Jack se trezeste mai bine si tresare ridicandu-se de pe mine.
Eu iau imbufnata telecomanda.

Jack *blush* :I-I-Imi pare rau .

Luna: E in regura . Ca doar nu a fost intentionat.

Slender intra in camera cu o moaca serioasa si vine in fata mea .

Luna: Ce e ?

Slender:Azi trebuie sa iti descoperi puterile .

Luna :Puteri ?!?

Slender:Fiecare criminal are puteri in felul lui .Trebuie sa mergem in luminisul negru.

Toti:Venim si noi .

Slender: De ce de fiecare data cand merg undeva vrea sa vina si satra de purandei ?

Toti: Pentru ca ... CAMIOANIEEE

Am pornit si am ajuns in luminis

Slender: Acum subcostientul tau o sa trimita amintirea care te-a enervat cel mai mult in viata .

In fata mea apareau toate amintirile rele:colegii profesorii oameni si ultima imagine era aceea cand mama m-a batut... M-am enervat ca atunci . Pe langa ochi si vene mai simteam ceva in mine care iesea la suprafata . Nu stiu numai decat am alergat spre imaginea mamei incercand sa o lovesc .

Luna: AAAAAAAAH !!! NU MAI SUPORT ! VREAU SA II OMOR PE TOTI DIN VIATA MEA VECHE !!!

Imaginile dispar si observ ca toti se uitau mirati la mine .

Luna: CE ESTE ?!?!

Slender ma prinde cu un tentacul pe mine si pe ceilarti si ne teleportam acasa . Slender era cu mine in camera mea in fata oglinzii . Nu mai eram eu ...

Aveam pielea palida ochii mov cu pupilele ( partea neagra a ochiului . Sper ca nu am gresit ...)
Subtiate ca la pisica . Parul era negru cu suvite mov in breton.
Aveam niste aripi negre ca de liliac stranse si doua coarne lungi si ascutite la fel ca unghiile sau mai bine zis gheare .Aveam niste colti ascutiti .

Luna:Ce s-a intamplat ?Ce e asta?

Slender:Forma ta de criminal . Aceasta a stat inchisa in interiorul tau pana ai acceptat sa devii criminala . Ai avut o viata atat de rea ... ce amintiri urate ...

La spusele astea eu dau cu pumnul in oglinda iar aceasta capra . Eu ies din camera cu lacrimi in ochi si dau din greseala peste Jack .

Jack : Luna ... esti bine ?

Eu fug la fereastra de pe hol si urc pe acoperis . Stau ghemuita cu genunchii la piept si simt cum a mai venit cineva langa mine .

Jack: Ce ai ? De ce plangi ?

Luna:Lasama in pace .

Jack: Poti sa imi zici orice ...Haide.

Luna: Este despre vechea mea viata . Toti ma considerau rea , ciudata , proasta . Peste tot unde ma duceam eram ... nedorita .

Jack:Stiu ca oamenii sunt fiinte diferite si rele... Crezi ca m-au acceptat ? Nu ... Ei cred ca toti trebuie sa fie ca ei si daca nu ramai izolat .

Imi ia usor fata si imi sterge lacrimile .

Jack :Aici nu ne judecam .

Luna: Cum poti sa nu ma judeci?
Uite cum arat . Sunt un mostru !!! Nu vezi ...

Jack: Eu nu vad decat ce este in interior nu aspecrul fizic . Nu judec o carte dupa coperta .

Acesta da sa ma imbratiseze dar suntem intrerupti de Ben care ne pandea de pe sol

Ben:Eu trebuia sa fiu acolo ! Si dupaia la ea in pat *fata perversa*

Luna:Mori in chinuri !!!

Jack: Cred ca ar trebuii sa ii spunem piticu porno .

La aceste cuvinte scot un chicot ... mai mult ras isteric si alunec de pe acoperis . La impactul cu pamantul nu ma lovesc fiindca mi-am folosit aripile .

Ben:Ingerii cad din cer ?

Jack *coboara de pe acoperis*: Poate demonii . Esti bine ?

Luna: Da.


*Sunet trompete* Capitol nou

O fata "normala"-Creepy PastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum