Seara a venit . Noi toti stateam pe canapea si ne plictiseam extrem de rau . Dar planul meu o sa fie pus in aplicare mai tarziu .
Eu stateam langa Jane ... Ne-am cunoscut mai bine azi si pot sa zic ca este tare fitoasa .Jeff:Eh ... eu merg la mine in camera .
Toti:Mergem si noi in camere .
Luna:Stati nu vreti sa ne jucam ceva ?
E.J.: Ori cat imi plac jocurile sunt bolnav .
Luna: De ce boala ?
E.J: Leneee!!!
Ei bine planul nu a mers in seara asta ... o sa mai am sanse ... hehehe.
*peste doua saptamani*
Ok nu a mers . In rest m-am certat rau cu Jane . Si nu rau in sensul ca nu mai vorbim dar am dat foc la casa si am aflat ca e iubita lui E.J. . Cum poate un tip asa de treaba sa stea cu cineva ca ea ? Frate cred ca e chinuit .
Fiind dimineata merg lenes in bucatarie unde erau Jack si Jane . Jane statea la Jack in poala si el parea enervat de toate dulcegariile astea .
Jack:In sfarsit ... adica neata Luna!
Jane: *tusit* idioata *tusit*
Luna: Tu vrei sa te omor sau ce ?
Unde sunt ceilarti ?Jack: Sunt la vanatoare ...
Jane: Se intorc diseara . Asta inseamna ca avem casa doar pentru noi doi Jacky Weacky.
Jack: *injura printre dinti*
Luna: Si eu ce vrei sa fac ?
Jane: Sa nu te bagi tampit-o !!!
Luna: *ii ies ghearele* pana aici !!!
Eu ma napustesc pe ea si o bat de nu mai vede si nu stiu cum am ajuns in sufragerie de unde am inpins-o pe scari . Acolo era pivnita ... Pivnita !!! Asta este !! O iming acolo si incui usa . Ma intorc in bucatarie invingatoare unde Jack ma imbratiseaza . Ce l-a apucat ?
Jack:Doamne mersi ca m-ai scapat de desteapta aia ! Nu vreau sa o mai vad ! Mi-a mancat zilele !!!
Luna:Se vede dupa disperarea ta ... poti sa imi dai drumul sau ti-ai pus in gand sa imi strivesti organele ?
Acesta chicoteste lasandu-ma si ciufulindu-mi parul ca la un copil mic .
Jack: Si ce vrei sa facem acum ?
Luna: Hai la vanatoare !
Acesta da aprobator din cap si ne indreptam spre usa . In padure mergem noi ce mergem si dam de doi tineri : un baiat si o fata . Fata tipa la baiat ca din gura de sarpe . Se comporta ca Jane dar mai rau iar baiatul statea tacut .
Jack: Eu iau baiatul si tu fata .
Luna: S-a facut .
M.am napustit asufra ei facandu-i cu ghearele rani adanci in piele . Ii scot un ochi si ii fac zgarieturi usoare pe gat .
Fata : te rog .... lasama sa traiesc .
Luna: Te comporti asa de rau cu el si acum imi ceri indurare ? Iti trebuie o inima ...
I intorc si ii fac pe spate o inima cu aripi si halo de inger si coada ci soarne de demon trecand prin haine si piele . De la pirderea enorma de sange moare . Ma ridid si il vad pe Jack cum ii scotea rinichii baiatului .
Luna: Ce drecu faci ?
Jack: Imi iau pranzu .
Luna: Esti canibal ?
Jack: Dap ... zice luand o muscatura mare din rinichi .
Luna: Nu te judec . Hai acasa .
Jack: Bine .
Ne intoarcem acasa unde merg in camera mea si ma schimb in niste streci negrii si un pulover bej lung pana peste fund . Imi iau jurnalul si cobor jos in bucatarie unde imi fac o ciocolata calda . Iau cana mergand pe canapea si punand cana pe masuta din fata mea
Pe la spatele meu vine Jack lundu-mi jurnalul .Jack: Ce avem noi aici ? *rasfoieste* Wow ... cum desenezi asa frumos ?
Luna: Cu talent de criminal .* zic luand jurnalul din mana lui .
Jack: Ce o fi pe la T.V. ?
Luna : *aprinde televizorul * Meteo .... o sa fie furtuna in seara asta .
Jack: Plictisitor ... dar mai bine decat nimic .
Se pare ca o sa fie o seara linistita .... cred .
Capitol nou ... dupa multa asteptare . Sorry !!!
Pwp :* OwO
CITEȘTI
O fata "normala"-Creepy Pasta
FanfictionViata Lunei era una obisnuita : cartier obisnuit , scoala obisnuita , casa obisnuiata etc. etc. Insa Luna nu era tocmai normala ... Iar viata ei va lua o intorsatura neobisnuita .