Capitolul 5

102 10 0
                                    

Intre timp ... cand Jeff il fugarea pe Ben prin casa eu si Sally am facut baie fiind urmati de Jack.

Sally:Luna vrei sa facem o pretecere in pijamale ?

Luna:Stiu si eu ...

Sally: Te roooog *fata de catelus*

Luna:Offffff,Sally Sally Sally.Hai la petrecere ...

*peste o ora* 22:30

Eram in camera lui Sally si strangeam jucariile dupa ce ne-am jucat . Am pus-o pe Sally in pat , iam dat ursuletul si am pupat-o pe frunte .

Sally :Poti sa imi canti un cantec?

Luna:Eu nu ... dar am o idee .

Merg in camera mea si imi iau cutiuta muzicala care am ascuns-o in ulsulet pentru ca mama pur si simplu nu suporta sunetul . Ma intorc in camera fetitei si ii pun cutiuta pe noptiera . Invart de trei ori de cheita si aceasta se deschide . Inauntru era o fetita ingeras si una demon care se invarteau pe melodia care se auzea putin urat fiindca cutiuta e destul de veche . (Melodia la media) . Sally inchide usor ochii si adoarme cand melodia se termina .

L.J.:Inca odata ! Ador melodia asta ! *zice intrand in camera*

Luna:Shhh... nu vezi ca doarme*zic in soapta*

L.J.:Scuuuze.

El pleaca din camera urmata de mine . Avea camera fix langa . Eu am mers la etajul doi la mine in dormitor.

Ora 02:00

Nu am sooooooomn . E disperant de plictisitor . Am ascultat muzica ,am desenat , am msi decorat camera , m-am uitat la tv , am facut farse la la usa lui jeff si i-am ascuns ceasul-ochi lui Clockwork si tot nu imi e somn .
Hotarasc sa merg si sa beau un pahar de lapte cald de ciocolata cu cereale .
In bucatarie dau de Toby la geam .

Toby: Gata petrecerea ?

Luna: Dap ....

Toby: ... nici tu nu ai somn?

Luna:Nici. Un. Pic.

Toby:Daca vrei putem sa mergem la vanatoare .

Luna: Nu am chef dar putem sa mai discutam.

Ora 03:00

Luna:Iti place de cineva din casa?

Toby: Pai ... imi place de Clocky *fata de pufarina

Luna: Nu te urmarea azi cu un cutit ca i-ai luat sutienu?

Toby:Nu eu ci Jeff . El ia sutienele de la toate fetele ...

Luna: Mai sunt si alte fete in casa?

Toby: tu , Clocky, Jane , Zero , Sally , Alice ...

Luna: Si eu amu aflu .

Toby: Cam asa ...

Luna:Sa trecem la subiect ... cum o facem pe Clockwork sa te placa sau macar sa ii zici tu .

Toby:Daca vor-vorbesc e-eu o sa iasa rau . Eu s-sunt b-bal-balbait cand am e-emotii.

Luna:Ihmmm -_- pai atunci ... fa ceva frumos pentru ea . De exemplu gasestei ochiul ceas . Dar de dimineata ca ea sa vada .

Toby:Suna bine .

*dimineata urmatoare*

Luna:Toby uite ceasul . Da-l lui Clocky. Si asa a trecut ceva de cand cauta .

Toby: Stiu si eu ....nu apuca sa termine ca il imping in sufragerie unde Clocky cauta ceasul in canapea .

Clocky: Unde este ... offff

Toby:C-Cloc-Cloky ... ti-ti-am gasit ce-ceasul .

Clocky:Ce vrei ? Nu vezi ca am treaba? *vede ceasul* Ceasul meu.... l-ai gasit ! Mersi ! Mersi ! Mersi!

Clocky il imbratiseaza pe Toby si il pupa pe obraz dupa aceea plecand .

Luna:Am reusit !

Toby:M-a pupat ! Nu ma mai spal niciodata pe obraz!

Pai se pare ca pot sa fiu cupidon dar inca nu sunt impreuna . O sa vad eu ce fac .... Camp Minat ! Asta este !
Diseara e noaptea porumbeilor.

Stiu iar cam scurt dar urmatorul o sa fie mai interesan ... sper.

Scuzati greselile ... pwp :3

O fata "normala"-Creepy PastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum