Capitolul 10- partra 1

144 6 0
                                    

In acest capitol povestim saptamana pedepselor .

Ziua 1- Luni
Luna POV

Ma trezesc de un sunet asurzitor.

Luna:Cine pula masii face zarva asta !?!?

Ma ridic cu greu din pat si merg la parter unde Jeff dansa intr-o rochita roz cu role si vopsit blond in cap si canta din toti plamanii .

Jeff: I'M A BARBIE GIRL , IN A BARBIE WORLD . IT'S FANTASTIC . IT'S PLASTIC . *lesina teatreal*

Jack:*coboara jos doar in pantalonii de pijama* Voi ati bolunzit de tot ?!?! *ma vede* Ow , neata Luna.

Jeff:Nu ma judeca . Fac provocarea .

Luna: Nu stiam ca ai patratele ...

Jack: Ce pot spune ...

Ben: *iese de nicaieri* EXACT !!! NU POTI SPUNE NIMIC PENTRU CA ESTI PROST! NU ESTI BUN PENTRU LUNA !!!!

Luna: Tu vorbeai ? Tu macar ai vreun neuron in cap ? Si nu suntem iubiti ci doar facem provocarea aia stupida.

Jack: De parca tu ai fi potrivit piticule porno .

Luna: GATA !!! VA PURTATI CA NISTE COPII !!!

Merg in locul meu linistit pe acomeris cu cana de cafea si ma gandeam . Langa mine apare Jack .

Jack: Scuze pentru faza de mai devreme . Nu prea in controlez bine furia .

Luna:*ii trag un pumn* asta pentru ca te-ai purtat asa *ii trag ... un pupic pe masca* si asta pentru ca te iert fiindu-mi cel mai bun prieten .

Imi folosesc puterile ca sa imi apara aripile si zbor ca sa ma plimb un pic . De la departare il vad pe Jack atingand cu mana acolo unde i-am lasat urma de ruj pe masca .
Merg departe si prind vitezaintrand prin nori dupa aceia zburand pedeasupra lor atingandui usor cu degetele . Ma intorc acasa peste o ora si il vad pe Jack tot acolo cu pachetul de tigari langa el .

Luna:Nu ai intrat in casa ?

Jack: Te-am asteptat ca un "iubit" al tau ce sunt .

Luna:*ii dispar aripile*Hai nu ma inebuni .

Jack: Ma ascundeam de oroarea aia fonica de Jeff.

Luna: Asa mai inteleg .

Clocky:* Apare de nicaieri * Hei !!! :3

Jack/Luna:Aaaaaaaa !!! Ce Zalgo faci ?

Clocky/Toby: Am iesit si noi ca niste indragostiti.

Jack/Luna: -_-

Clocky/Toby: Ne pazim urechire de Jeff .

Toby: Voi ati facut ceva ca iubiti?

Jack: *arata urma de ruj de pe masca* Uite...

Luna: Voi ?

Clocky:*blush* Pai ....

Toby: *o saruta pe buze* *blush*

Luna/Jack:Luati-va o camera .

Restul zilei a fos plictisitoare. Mai putin seara cand Jeff dansa ca o pitipoanca din club si Ben crezand ca e o fata i-a dat o palma la "porbagaj". Si in seara aia a trebuit sa dorm cu Jack fiind "iubiti" .

Dormeam linistita . Simpt cum sunt prinsa si ma trezesc brusc. Jack ma imbratisa in timp ce dormea si indruga ceva in soapta.

Jack: Nu .... Nu ma parasi... nu vreau sa pleci ... nu vreau sa mori....

O fata "normala"-Creepy PastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum