Capitolul 10-partea 2

119 7 5
                                    

Ziua 3 - Miercuri
Jack P.O.V.

Ma trezesc langa Luna . Dormea ca un ingeras . Nu o inteleg. Oare de ce s-a purtat asa. E clar ca nu iubeste desi este asa iubibila. Ma dau usor din pat incat sa nu o trezesc si ii dau un pupic pe frunte. Doamne .... cum ajunge un criminal daca iubeste .

Merg in sufragerie unde se afla Ben si Sally .

Jack: Unde sunt ceilarti ?

Sally: La vanatoare .

Ben: Idiotule !

Jack: Zise handicapatul ...

Ben: Ma razbun eu ... * cretin mod... activat * Hei Sally !

Sally: Ce este ?

Ben: Nu ai vrea sa faci o petrecere cu ceai ?

Jack: Sa nu cumva ....

Sally: Daaaaaaaaaaa... da

Ben: Si ne-ar trebui o balerina . Poateee ..... Jack !

Jack: Nu .

Ben: Ar arata foarte frumos in tutu roz Sallyyyy .

Sally: Tutu roooz ...

Jack : Nu am de gand sa port un tutu roz !!!!

Sally: Te rooog :3

Luna: *coboara pe scari* ce faceti ?

Sally: Luna ...

Luna: Da micut-o ..

Sally: Ii zici lu Jack sa poarte tutu-ul roz .... te rooog *fata de caine ploat*

Luna: Jaaack ...

Jack: Dar .

Luna: Haide . Macar pentru mine?

Jack: *ofteaza* uite cat e cesul ... e timpul de ceai ...

Ben: Si de tutu.

Jack: Si de tutu dracului .

Ceva timp mai incolo

Eram inbracat intr-un tutu roz
-_- .

Sally:Ce balerina frumoasa ! Poti face o pirueta ?

Jack:*face pirueta* Multumita ?

Ben: Doar o pirueta simpla ? De ce nu dansezi mai mult .... balerin-o *era cu camera lu Hoddy in mana si filma in timp ce s.au adunat toti din casa in sufragerie *

Jack:Pana aici !!!

Sar pe el si imi scot cutitul de la spate bagandu-i cutitu' in piept . Acesta ma musca tare de mana . Ma ridic iar toti radeau de mine ...

Luna P.O.V.

Il vad pe Jack impietrit ... acesta urca pe scari in fuga . Saracul de el ... urc pe scari dupa el . Ajung la usa camerii lui si bat usor .

Luna:Jack...

Intredeschid usor usa . Jack se schimbase cu pantaloni si era ghemuit la podea cu genunchii la piept . Ma duc langa el pe podea .

Luna:Esti bine ?

Jack: Grozav ...

Ma uit in locu unde l-a muscat Ben ... baiatul ala zici ca e un caine turbat ... curgea mult sange care se vedea patandu-i hanoracul albastru .

Luna:Nu vrei sa te bandajez?

Jack: O-Ok ...

Acesta se pune pe pat iar eu merg in baia lui de unde iau niste bandaje si spirt.Ma intorc repede si il vad pe Jack unde l-am lasat .Jack isi da hanoracul jos ramanand intr-un tricou negru . Iau un prosop si inmoi usor in spirt . Apas usor pe rana lui .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 04, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O fata "normala"-Creepy PastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum