Kafeye girdiğimizde içmek için bir şeyler söyledik vazgeçilmezim olan sıcak çikolata sipariş ettim hemen. Mine farketmiş olacak ki ''kızım bu halin ne daldın'' dedi. Kafamı ''hıı'' diyerek çevirdim Yağız ise ''uçmuş bu kız'' dedi. Gülümseyerek onların çenelerini kapatmayı planlıyordum. Sıcak çikolatam geldiğinde ilk başta kokladım, harika kokuyordu sonra ise hemen içmeye başladım ''Yandım be niye bu kadar sıcak ki bu ya uf'' diyerek söylenmeye başladım. Yağız bana baygın bakışlarını göndererek ''Arya'' dedi ''evet yağız malım evet evet adı üstünde sıcak çikolata biliyorum'' dedim. Mine kahkaha atmaya başlayınca bende güldüm, beraber kahkaha atarken birinin beni izlediğini hissettim ve kafamı çevirdim bakınırken Aras'ı gördüm masamıza gelip ''Arya yürü gidiyoruz'' dedi. Nereye ya dememe kalmadan beni kolumdan tuttu. ''Ya Yağız, Mine bir şey söylesenize şu mandaya'' Yağız kafasını sallayarak Aras'a izin verdi ''ya bari hesabı ödeseydik'' dedim. Yağız yürü git bakışını attıktan sonra Aras'ın kolumu tutmasına izin verdim. Beni çekiştirerek arabaya götürdü, ''Aras yavaş be'' diyip kolumu çektim ne bu sinir anlamıyorum bir şey de yapmadım, rahatsız etmedim, paramı geri almak için onu ısırmadım.
Arabaya bindiğimizde ortamın gerildiğini hissedebiliyordum, sormaya korkuyordum. Çünkü Aras bir şeye sinirli olduğu zaman üstüne gittiğimizde daha çok sinirlenirdi. Camdan dışarıyı izlemeye başladım, gözlerimi kapattığım an ''Serkan'ın adamları ordaydı, Yağız farketmiş hemen beni aradı. O adama güvenmiyorum'' diyip bana baktı. Bıkmış bir şekilde ofladım, ''bu adamın zoru ne'' dedim. Bilmiyorum dercesine omuz silkti, eve geldiğimizde hemen kendimizi salona attık ve karnım guruldamaya başladı ama bir şeyler hazırlamak zor geliyordu. Aras'a bakıp ''Aras'' dedim. Kafasını bana çevirerek ''söylemene gerek yok karnın yeterince konuştu, annem bir şeyler yapmıştı akşam git bak'' dedi. Gülüp hızlıca mutfağa gittim ama bunları canım istemiyordu. Salonun kapısından ''Aras pizza sipariş etsene be'' dedim en tatlı halimle eliyle bana işaret çekti. ''Benim param sende farkında mısın acaba'' dedim. ''Arya git ye işte ya'' diye söylenmeye başladı. Onu dinleyen kim hemen pizza sipariş etmek için telefonumu aldım, mine aramıştı onu daha sonra arayacaktım. Pizza sipariş ettikten sonra koltukta yanına uzandım, ilk beni kovmaya çalışsa da sonra oda rahat bir şekilde oturdu beraber film izlerken kapı çaldı. Aras sipariş getirenlerle muhattap olmamı istemediği için kendisi gitti açtı, pizzayı alıp önüme koydu. ''Al ye Arya sonra beni de ye ama tamam mı'' ona baygın baygın bakarak ''mideme öküz oturmasını istemem sevgili kardeşim'' diyip pizzadan koca bir ısırık aldım. Ağzım doluyken ''yanına oturan kız nasıldı'' diyip göz kırptım. ''İyi kız ya az konuşabildik onlarda kuzeniyle gitti'' kuzeni diyip tek kaşımı kaldırdım ''senin yanında oturan yok mu Poyraz mı her ne boksa işte'' bir şey demeyip pizzama döndüm. Kapının çalmasıyla ikimizde kapıya baktık Aras hemen bayılmış taklidi yaptı bu haline gülümsemiştim. Kapıyı açtığımda karşımda annemi gördüm ''işte değil miydin sen'' dedim ve annem içeri girip ''sanırım mutlu olmadınız çocuklar beni gördüğünüze, pazar çalıştığımız için işler erken bitti bizde çıktık'' dedi. Kafamı sallayıp salona gittim, annem pizzayı görünce ''eh be çocuklar o kadar yemek yaptım'' dedi. Aras ellerini ben suçsuzum der gibi kaldırdı. . Annemin o kötü bakışlarına maruz kaldım. En son salona oturduğumuzda annem konuyu açtı ''Babanız aradı, sizinle görüşmek istiyor.'' Aras gözünü televizyondan ayırmayarak ''bu evde bu konu ne zaman kapanacak ben sıkıldım'' Annem arasın yanına gidip ellerini tuttu ''Oğlum yapma böyle ne olur o sizin babanız'' ellerini çekerek ayağa kalktı Aras ''baba öyle mi? Ben neden hiç görmedim. Anne yeter görüşmeyeceğiz o adamla bitti.'' Sonra bana dönüp ''Arya'' dedi. ''Görüşmek istemiyorum'' dedim. Annem üzülerek bize baktı, Aras yine televizyona dönmüştü. Telefonumun çalmasıyla açtım arayan Mine'ydi sahile çağırıyordu, annemden izin alıp üstümü değiştirdim hala üniformaylaydım, hava güzeldi kot şortumu üstüne de beyaz bir tişört giydim saçımı da ördüm ve aşağıya indim. Aras beni aşağıda bekliyordu, ''canım sen nereye'' dedim omzuna vurarak Yağız'la bizde popcorn'a gideceğiz seni de bırakayım dedi bende kafamı sallayarak onayladım. Üstüme tam laf edecekti ki ''boşuna konuşma Aras hadi'' dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar Gibi
Teen FictionArya hayatı ne kadar zor olsa da onu seven çok insan vardır ama hepsiyle iyi anlaşmazdı. En kıymetlileri ikizi Aras ve annesiydi tabi mine ve yağız... Peki okullarına yeni gelen, apartmanlarına yeni taşınan Poyraz? Arya, Arasla kavga etmeden durabi...