1. BÖLÜM: "RÜYA"

166 6 5
                                    

çok istekli bır sekılde öpüşüyorduk. Bu adamın tatlı nefesi benim nefesimle birleşince Kalbimde Bir Şeyler oluyordu. Ama Bir sorun Vardı böyle güzel öptüğüm adamı tanıyamıyordum.

Onu omuzlarından tutup ittim bu hareketime çok şaşırmıştı ittirdiğime Rağmen yerinden kıpırdamamıştı "kimsin ne oluyor sen" dedim tanımadıgım esmer çocuğa yanıma biraz daha yaklaştı belimden tutup beni kendine çekti bedenlerimiz Bir bütün Haline geldi yanağıma masum Bir öpücük kondurdu.

"ben seninim defne akalı" dedi bu da ne demekti burada Neler oluyordu "ne dediğini anlayamıyorum" dedim sesiz bır sekılde bal rengi gözleriyle bana bakmaya devam ediyordu elmacık kemikleri dudaklarına eşlik ediyordu dudakları aralık duruyordu böyle duruşu beni deli ediyordu bu tanımadıgım adamı öpme isteği uyandırıyordu ona biraz daha yaklaştım bu adamı öpecek miydim tanımadıgım adamı.

Hızla bır sekılde dudaklarımı ONUN dudaklarının ütüne bastırdım elim başının arkasina giderken ONUN elleri iyice bellimi Sardi beni kendine bastırdı dudaklarını araladı beni çok istekli bır sekılde öpmeye başladı bende şaşırtılıcak derecede ona karsilik veriyordum dillerimiz birbirine değiyordu "ben seninim defne Akali" dedi Bir kez Daha duraksadı . "sakın beni bırakma, sen Akali Defne Gidince ben yok oluyorum Barlas Koçhan diye biri kalmıyor sen gidince bende senle geliyorum, olur mu bırakma hep böyle Sarıl."

"Defne kalk artık!"


EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin