4. BÖLÜM:"ENDİŞE"

98 5 0
                                    

Yattığım yatak çok sertti, hatta yatak olmadığına yemin edebilirdim. Oda çok soğuktu.Gözlerimi zorla açtım birbirine dikilmişlerdi sanki, boş bir odadaydım duvarlarda pembeydi burası bir kız odasıydı bence çünkü yatağın başlığında bir kız grubunun posteri vardı. ağzımda acı bir tat vardı başım çok fena ağrıyordu beni bayıltırken ne kullanmışlardı ya kusucak gibi hissediyordum. Ayaklarımı soğuk betona indirdim yerimden kalkıp buradan gitmek istiyordum. Ellerimle Yataktan destek alarak ayağa kalkmaya çalıştım.

Ayağa kalkamadan geri yatağa düştüm ağzımdan bir horultu çıkmıştı lanet okudum. Şuan neden buradaydım, neden kaçırıldım, eve gitmek istiyordum bunları düşünerek kafamı yerken, kapının açılma sesini duydum o kadar halsizdim ki kapıya doğru kafamı çeviremedim bile ayak seslerini duyuyordum yanıma yaklaştı. Yoğun sigara koksu burnuma geliyordu evet şimdi gerçekten kusucaktım.

"sanırım kusucam" diyebildim sadece karşımda ki tanımadığım adam napıcağını şaşırmıştı ben öğürmeye başlamıştım bile, kusmaktan cidden nefret ediyordum boğazımın yanmasından hele ki şuan yabancı bir adamın karşısında şuan bu iğrenç durumda olmak daha çok midemi bulandırıyordu tanımadığım adam telaşlıydı napıcağını şaşırmışa benziyordu.

"iyi misin? Neden kustun ki ya ?" adam hem telaşlıydı hem de korkmuşa benziyordu. Ben ağzımı sildikten sonra ağlamaya başlamıştım bile farkında değildim,

"beni neden kaçırdınız" soğuk bir sesle demiştim, soğuk ve ciddi bir sesle şuan kustuğum için ağzımda acı bir tat vardı. "abii kız uyandı" abi mi ? birileri daha mı vardı ben bir örgüt tarafından mı kaçırılmıştım ne oluyordu ya.

İçeri uzun ve kalıplı bir adam girdi siyah gömlek siyah kot pantolon giymişti mafya mıydı yoksa iyi de ben bir şey yapmamıştım ki ya eve gitmek istiyordum adamın uzun sakaları vardı, benim tabirimde eşek gözleri vardı.

Fark ettim de adamı görünce ağlamayı kesmiştim iri yapılı kaslı adam şok etmişti beni o nasıl bir vücuttu? Bunu yapmak için çok mu uğraşmıştı acaba.

Adam sonunda bana bakmaya bırakıp konuşmuştu. "neden kustu bu" adam bana öyle bi "bu" demişti ki resmen benden bahsederken nefret kusuyordu şimdi daha çok merak etmiştim neden buradaydım?

İri yapılı adamın arkasında duran adam bence korumaydı "abi bence ilaçtan dolayı olmuş olabilir" dedi koruma zanettiğim adam. Normal şartlarda olsaydık şuan bu çocuğu kendime ayarlamaya çalışırdım ama şuan cidden normal şartlarda değildin defne.

Esmerlere karşı olan zaafımı her yerde göstermek zorundaydım. Mesela chris brown'nu görünce çığlık atıp evde koltukların üstünde zıplayarak gezdiğimi bilirim hele o kıvırcık saçları var ya.

Esmer olsun bizim olsun ya. Evet şuan olduğum durumu unutmuştum, adam etrafına bakıyordu odayı sanki ilk defa görüyordu sonra gözleri kustuğum yere çarptı.

"odanın içine daha çok sıçmadan bunu başka odaya alın, sonra güzel giydirip havaalanına götürün.

Prensesin babasının yanına gitmesi lazım." Son dediği cümlede çok değişik bir ton kullanmıştı, ne diyordu bu adam? Ne havaalanını ? babam derken almanya'ya mı gidiyordum yani? " beni neden kaçırdınız? Ne istiyorsunuz benden ? ben size bir şey yapmadım.

Havaalanına falan da gitmem eve götürün beni" evet bu dediğimi kesinlikle yapmıcaklardı. İri yapılı adam kahkaha atmaya başladı, arkasında ki esmer çocuk bana bakarak omuz silkti, bu çocuk bence bana yardım edebilirdi.

"bak ufaklık sen bize lazımsın ve fazla konuşup canından olma olur mu ? çünkü ben fazla sabırlı biri değilimdir" gözlerini gözlerime hizalayıp bana olur mu dermişcesine bakıyordu.

Ne dicektim şimdi, he evet susarım beni kaçırabilirsiniz mi? Hiç sanmıyorum. " beni neden kaçırdınız" tüm kelimeleri üstüne basa basa, dişlerimin arasından tıslayarak söylemiştim pes etmicektim kolay pes eden biri değilimdir zaten.

Adam beni takmadan arkasını dönüp yürümeye başladı, "Tuğrul sen gel, emir sen kızı başka odaya al" esmer çocuğun adı emirdi ve benimle kalıyordu işte şimdi iş başına Defne Akalı.

"tamam abi sen merak etme, bir de başka odaya mı alcam ne gerek var ya siktir et." dedikten sonra yatağın yanında ki dolaba yaklaştı kapağını açıp bir tişört çıkardı kapağı kapatıp bana döndü tişörtü kaldırarak

" temiz kıyafetler giysen iyi olur" dedi fazla soğuktu ama tatlıydı. Bir şey demeden onu izliyordum yürürken sırtındaki kaslar belli oluyordu çok fazla spor yaptığı anlaşılıyordu.

Odanın girişinin yanında küçük bir dolap daha vardı, çocuk çekmeceye eğilip siyah bir kot çıkardı ve bedenine baktı kafasını sallayıp ayağıya kalktı.

"sanırım bu sana iyi gelir, zayıfsın zaten" yüzüme bakmıyordu. " beni nereye götürecek siniz?" dedim çocuğun dediklerini aldırmayıp. Kafasını kaldırıp bana baktı mavi gözlerini şimdi fark ediyordum, gözleri tam gözlerimin içine bakıyordu bir şeyler anlatmaya çalışıyordu ama o kadar yetenekli biri değildim

"bunu sana söyleyemem güzellik bunları giyinsen iyi olur fazla konuşma, giy şunları". Beyaz tişörtü ve siyah kot pantolonu suratıma doğru fırlattı. "yuh biraz nazik ol" tişörtü yüzümden çekerken demiştim emir, bir sandalyeye oturmuş beni izliyordu ve şuan suratında kocaman bir gülüş vardı. "çabuk giyinsen iyi olur fuat abi beklemeyi hiç sevmez ve kabak benim başıma patlar" hala gülüyordu.

"aslında bu da benim hoşuma gider" tek kaşımı kaldırıp Emire bakıyordum. "vay" diyerek kafasını salıyordu alınmış mıydı o bana.

Bir anda sinirlenmişti " üstünü değiştiriyor musun yoksa ben mi çıkartayım defne hanım" tabi adımı biliyordu kaçırdığı kişinin nasıl adını bilmesin. " giyinmek istemiyorum" dedim kararlı bir sesle.

"seni beklicek değiliz kızım, he çok istiyorsan ben giydiririm seni" ukala bir şekilde demişti bunu. Ayağa kalktı ve üstüme doğru yürümeye başladı, oh hayır beni giydirmesini falan istemiyordum. Yanıma yaklaşıp hızlı bir şekilde elini tişörtüme attı yukarı çekip bir çırpıda çıkardı hepsi bir anda olmuştu. Altımda tabi ki atletim yoktu ve öyle sütyenimle kalmıştım.

gc&


EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin