-1-

2.6K 105 7
                                    

Kolej çıkışı arkadaşım Pelin Su ile buluşmak için Bebekteki her zaman ki kafemize gitmiştim
içeri girdiğimde gülümseyerek yanına gitmiştim ona sıkıca sarıldığımda gözlerimi yumdum
-3 gündür şehir dışındaydım onca saat telefonda konuşmamamıza rağmen seni deli gibi özledim
-Beni kimse özlemedi mi ?yanındaki sarışın mankenden bozma kız yanında oturup saçını okşuyordu her gün biriyle yatmak en büyük hobisiydi bundan vazgeçmiyordu.
-Pars,sen burada mıydın ?Ne güzel dedim yanlarına oturduğumda soyar gibi beni inceliyordu tabi öyle incelerdi çünküaptal gibi arkadaşlığımızı yatağa taşımıştım.En utanç verici olansa 4 aydır devam etmesiydi evet en aptal verici olan kesinlikle buydu.
-Her zaman burada takılıyorum bebeğim biliyorsun yalı ortamı beni sıkıyor dediğinde kız ile öpüşmeye başlamıştı ve ben kusmamaya çalışıyordum kısık gözlerle bana baktığında sanki otelleri yoktu...
-Bunu sen mi söylüyorsun dünya çapında otelleri olan bir milyar dolarlık girişimcinin oğlu bile bunları söylüyorsa biz ölmeliyiz o zaman ?demiştim.
-Hımm öyle deme bebeğim ölmene dayanamam biliyorsun dedi sarışın kızdan belini çekmeyerek kolunda başka bir kız varken benimle flört ediyordu göt herif !!!!Pelin'e döndüğümde çantasını incelemiştim çanta tam bir fiyaskoydu.
-Almışsın senden de hiçbir şey kaçmıyor şekerim.
-Beğendin mi indirimden sadece bin dolar daha iyi modelini almalıydım çünkü bu hiç benim zevkim değildi açıkçası aynı zamanda kartlarımın durumu sıkışıktı tabiki parasal olarak sıkıntıda değildim sadece annem ve babamın evliliği kötü günler geçiriyordu.Babam her gece eve geç geliyor ve annemle ilgilenmiyordu ve annemde benim her şeyimi kontrol etmeye başlamıştı.Kadın eşi tarafından umursanmayınca benimle kafayı bozmuştu.Tabi kendinin 5 bin dolarlık bir çizme almasına izin vardı haksızlıktı ...
-Geçen kimi gördüm inanamazsınız Alp'i Merve ile köşede öpüşürken gördüm siz ayrılmış mıydınız ?demişti Pars Merveye dönerek ve içkimden aldığım yudum boğazımda kalmıştı öksürerek onun bacağına hafifçe vurduğumda alaycı bakışları üstümdeydi.
-Ben içki almaya gidiyor demişti Pelin masadan kalkarak ve Pars bu boşluğu fırsat bilip yanıma oturmuştu elini ise bacağıma koymuştu tüylerim diken diken olmuştu hep bir etki oluşturuyordu.
-Sensiz geçen 1 ayda çölde susuz kalmış gibiydim
-Beli oluyor susuzluğunu hakkıyla karşılıyorsun dedim sarışın kızı kast ederek gülümsedi.
-Off o annemin mankenlerinden biri kızcağız yanlız kalmış ona arkadaşlık ediyorum insanlık ölmedi sonuçta değil mi ?Onu iterek başka yere oturdum
-Bana arkadaşlık etme de ne bok yersen ye Pars !!!
-Geçen DM'de attığım resmi unutun galiba dedi Pars ve o an beynime bir şimşek çakmıştı Pelin'in sevgilisi Alp'i Merve ile görmüştü saklayacağımıza dair söz vermiştik oyunbozanlık yapıyordu şimdi ...
-Ne bu oluyor olamaz inanamıyorum daha ilişkimizi yeni kurtarmışken hem de sarışın kız Pars'ın boynunu öptüğünde yanlarına giderek
-Kızım burada olay dönüyor ve sen sadece boynunu sömürüyorsun git ve kaybolan gururunu aramaya koyul kız sert ses tonumdan etkilemiş ve çantasını alarak defolup gitmişti kafeden ve bende gururla kokteylimi yudumlamıştım oh be kurtulmuştum.
-Kız sadece işini yapıyordu neden engel oluyorsun ?dedi Pars karşımda avını yakalamış bir aslan sinsiliğinde dikiliyordu Pelin araya girip
-Ne yaptım biliyor musunuz ?Onu buraya çağırdım o piç kurusuna bunu ödeteceğim.
Umarım akmış makyajıyla hesap sormaya filan kalkmaz yoksa rezil olduğuyla kalır diye düşündüm.
-Pelin Su pek iyi bir fikir değil sanki ha ne dersin ?dedim en iyi arkdaşımın olay çıkarmasını engellemem lazımdı yoksa bir daha buraya gelemezdik.Her şey için çok geçti çünkü Alp
gelmişti ve Pelin Su onun kafasından aşağı su döktüğünde Alp neye uğradığını şaşırmıştı.
-Sevgilim ne yapıyorsun ?yüzsüzdü bir de...
-Merveciğinin yanına git ve bu iş bitti senden ayrılıyorum hadi gel Alara alışverişe gidelim onun peşinden hızla gittiğimde Pars bana bakıyordu taksiye binip gitmeden önce bu şeytandan kurtulmam gerektiğini düşünüyordum ama bir kez bana kafayı takmıştı bitmiştim.

 BABİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin