Koridor/Tanıtım

183 21 15
                                    

Gözlerimi zar zor açabilmiştim. Sanki üzerime bir tane değil bir kaç tane öküz oturmuş gibi yere sabitlenmiş şekilde yatarken duyduğum telefon sesiyle kulaklarımı oraya odakladım.
"Sorun yok. Kız elimde."
Bu konuşma beni dün yaşadığım olayı hatırlamaya itmişti.

Sabah yine telefonumun radar sesiyle uyandım. Sıcacık polarıma sarılmışken kalkıp okula gitmek resmen aptallıktı. Bu eğitim sistemi aklını kaçırmış olmalı diye söylenerek yataktan kalktığımda odaya arkasından atlı kovalıyor gibi giren kız kardeşim Çağrı üzerime atlayıp elindeki telefonu göstererek,
"Gizem'in sonunun böyle olması beni şaşırtmadı, ya seni?"
Ne saçmaladığını anlayamadım, zaten yeni uyandığım için üzerimdeki şaşkınlık gitmemişken birde bu.. Telefondaki videoyu dikkatlice izleyince Gizem'in ifşasını görmek Çağrı'nın da söylediği gibi beni şaşırmamıştı.
Gizem bizim okulun ileri gelen sürtüklerinden birisiydi. Okulda çevir 10 kişiyi 9uyla kesinlikle yatmıştı, geri kalan 1 tanesiyle de sadece fingirdemişti. Bunu herkes bilse de hiç bir şekilde olanların kanıtı yoktu ama bu video herşeyi kanıtlıyordu.
"Sabah sabah bunu izletip midemi bulandırmandaki amaç ne güzel kardeşim?"
Çağrı hemen yüzünü buruşturup,
"Öf abla seninle iki dakika dedikodu da yapılmıyor."
Gülerek odanın kapısını gösterdim,
"Dedikodunun sırası mı şimdi? Hadi çık dışarı daha duş alıp hazırlanmam gerek."

Çağrı öfleyerek odadan çıkarken bende direk banyoya koştum. Sıcacık bir duş alıp üzerime bornozumu geçirdim. Havalar şuanlık çokta soğuk değildi ama yinede üşüyordum. Gardıroba yaklaşarak kıyafet bakmaya başladım, altıma dar paça siyah kotumu geçirip üzerime de salaş beyaz sağ göğsünün üzerinde cep olan düz bir tişört giydim. En sevdiğim şey ceketlerimdi, genelde erkek ceketleri tercih ettiğim gibi yine siyah ceketimi üzerime giydim ve yarım siyah motorcu botlarımı da giyerek evden çıktım.

Servisin gelmesini beklerken önüme camlarına kadar siyah olan bir araba durdu. Arka camı açıldı siyah gözlükleriyle oldukça çekici duran bir adam yavaşça kafasını bana döndürerek yüz ifadesini hiç bozmadan,
"Şimdi ben sana arabaya bin diyeceğim ve sen itiraz edeceksin ama bence hiç deneme çünkü dünyanın bir ucuna da gitsen seni yinede bu arabaya bindireceğim."
Kalın ama bir o kadar da çekici ses tonundaki kararlılık beni etkilemişti ama bu onun dediğini yapmam gerektiği anlamına gelmezdi. Hayatımda hiç görmediğim bir adam önümde durmuş ve bana emir veriyordu. Dik başlı biri olduğum için öfkelenerek,
"İtiraz etmeden senin arabana bineceğimi düşünmüyorsun öyle değil mi?"
Dudağının yanını kıvırıp yarım gülüşü ve sinir bozucu pişkin tavrıyla,
"Neden olmasın?" diye cevap verdi.
Bu adam aklını kaçırmış olmalı, resmen ahkam keser gibi bir tavrı var kendini ne sanıyor anlamıyorum. Ona boyun eğmek mi? Asla.

Arkadaşlar bu benim ilk hikayem, biraz hayattan biraz da hayal gücümden yararlanarak sizlere güzel bir serüven sunmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz. Tanıtım beğenilir ve 1.bölüm istenirse yazmaya başlayacağım. Şimdiden teşekkür ederim.

KORİDOR #WATTYS2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin