Bölüm 2

176 20 14
                                    

Azra 3 gün çok kısa bir süre.Biraz daha dinlenmelisin.'

Caner'in sözleriyle baygın bakışlarımı ona dikmiştim hemen.Dinlenmek dedi bana ya dinlenmek.'Ben zaten 3 yıldır dinleniyorum ...Merak etme iyiyim ben..Hem her an bir bakıcıyla anlaşabilirler.'Aynadaki halime bakarken kendimi hala tanımakta güçlük çekiyordum.Vay be hatun sen neymişsin, nerde o saçı başı paçoz kılıklı Azra nerde bu kız...İç sesimin bana iltifat mı hakaret mi ettiğini anlamadığım için kaşlarımı çattım.Tamam be kızım hemen alınıyorsun..Güzelsin güzel.Aman da aman kaşına gözüne kurban.Oyhh maşallah.'Ha şöyleee.'dedim iç sesime.O an aynada Caner'in tuhaf bakışlarıyla karşılaşınca iç sesime yüksek sesle cevap verdiğimi anlamıştım.Kim görse deli derdi ki bana..Aynen öyle hatunum...delisin işte..sen kafandan konuş ben seni duyarım kıt akıllım benim..başkası duymasın ama seni..

'Kendimdeyim.'diye mırıldandım hemen.Yoksa iç sesim beni yine kendine hapsedecekti.Ve bu aklımın karışmasına neden oluyordu.

'Azra..İyi olduğuna emin misin?'

Deli olmadığıma inanan tek insan çocukluk arkadaşımdı.Ama sanırım bu hallerim onun şüphe duymasına neden oluyordu.Şirin şirin gözlerimi kırpıştırıp gülümsedim hemen ve ona doğru döndüm.'Ben deli değilim Caner..Merak etme.'deyip göz kırptım..'Sivimi yolladın dimi?'

'Evet güzelim sana ait dosya tüm sahteliğiyle hazır ve gerekli yere yollandı.'

Caner'in sesindeki tondan bana hala kızdığını anlamak zor değildi.'Hani hep yanımda olacaktın.'

Şu an köpek yavrusu bakışları atıyordum ona.Caner buna asla dayanamazdı.Ama bir dakika bunun işe yaraması gerekiyordu.Oysaki Caner hala kızgın bakışlarını üzerime dikmişti.3 yılda tüm cazibemi yitiridğime inanamıyorum!

'Azra ben hep yanındayım..Ama sana söylüyorum benimle birlikte Amerika'ya gelebilirsin.Neden bu saçma sapan oyunla uğraşıyorsun?Öyle saçını kesip boyamakla tanınmayacak mısın yani!Ya yakalanırsan.'

'Caner ben gitmek istemiyorum.Zaten İstanbul'dan kaçıp İzmir'e geldik..Bu bile bana fazlasıyla ağır gelmişken ülke değiştirmek..Henüz buna hazır değilim.'

'Sen şuna o pislikten intkam almak istiyorum o yüzden yakınında olmak istiyorum desene.'

'Hayır..hayır yok öyle bir şey ben kimseden intikam almak istemiyorum.Sadece eski Azra olmak için biraz zaman istiyorum..'Bu söylediklerim doğruydu.Caner'in beni anlamasını beklemiyordum.Ama benim tüm hayatım burdaydı.Daha doğrusu İstanbuldaydı.Her şeyi bırakıp gitmeye hazır değilim.Bu kadar güçsüz ve savunmasızken olmaz.

'Bu zamanı Asaf Yavuzerin çocuklarının bakıcısı olarak geçirmek ne kadar mantıklı?..Hem o adamı tanımıyoruz bile sadece amcasını tanıyoruz.'

Caner'in bu söylenmelerine tahammül etmek gittikçe zorlaşıyordu.Ben bu kadar uzun konuşmalara alışık değildim.Daha doğrusu biriyle normal iki insan gibi konuşmaya hiç mi hiç alışık değildim.O yüzden şu an tuhaf geliyor.Sanki kurduğum cümleler bile benim deli olduğumu ele verecekmiş gibi kötü hissettiriyordu.Yüzüm istemsizce asılırken bir anda Caner'in kollarında buldum kendimi.Bana sıkı sıkı sarılıyordu.Bende ellerimi onun beline dolayıp sıkıca sarıldım.Bir dost sıcaklığını gerçekten çok özlemiştim.'Sen nasıl istiyorsan öyle olsun güzelim..Ben Amerika'ya gidip işlerimi yoluna soktuğum gibi geri geleceğim.Ve ben gelene kadar yakalanma.'

Son sözlere kıkırdayarak geri çekildim ve bir asker selamı çaktım.'Emredersiniz komutanım.Siz gelene kadar sığınağımda uslu uslu kalacağım.'

Caner bu hareketime bıkkınlıkla gülerek burnumu sıktı ve cebinden bir kart çıkardı.'Al bakalım sabah tam 08:30 da bu adreste ol.'

Göz bebeklerim büyürken 'Ama 08:30 çok erken ya hatta çok çok erken.'dedim.

Aşk Sığınağım(Bir 'Deli' kızın sığınağı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin