Bölüm 3(İlk gün)

168 25 0
                                    

'Hadi bakalım Azra yeni hayatına merhaba de.Merhabaaaa yeni hayat...'Sen sus geri zekalı ben sana mı dedim ben kendime dedim.'diye mırıldandım.İçimdeki ses durur mu hemen başladı cırlamaya..Kıt akıllım bende Ahmet amcanın kızı değilim herhalde..Ahmet amca kim be...şimdi başımı duvara vuracağım..yak kıt akıllı işte..Ya sussana sen Allah Allah..

'Kendimdeyim.'sonunda iç dünyamdan çıkabilmiştim.Bakmayın öyle biliyorum deli gibi görünüyorum ama bu akıl hastanesinde yalnız kaldığım zamanlarda oluşan sinirsel bir durum.Yoksa onun dediği gibi kıt akıllı değilim..Gerçekten aksine çok zekiyim ben.Derin bir nefes alıp verdim ve üzerime çekidüzen verip zile bastım.Kapı açıldığında dişlerimi göstererek gülümsedim karşımdaki hizmetçiye.'Merhaba ben bak-'

'Geç kaldınız Asaf bey görüşmek istemiyor.'diyen kırklı yaşlarda bir kadın geldi hizmetçinin yanına.Benim göz bebeklerim yuvalarını zorlarken kolumdaki saate baktım..'İyi de sadece 3 dakika geç kaldım.'desem de karşımdaki kadının bir şey yapamam diyen bakışlarını görünce kalbime bir öküz oturdu.Ben bugünü beklemiştim hep.Sığınabileceğim tek güvenli yer burasıydı.Her yerde aranıyordum.Böyle bitmemeli Azra..Yeni hayatın başlamadan bitmemeli.

O sırada kapıdaki görevliler kenara çekildi.Ve tüm iştihamıyla Asaf Yavuzer tam karşımdaydı.Bir an nefes alamadığımı hissettim.Göz bebeklerim büyürken karşımdaki adamı baştan aşağı süzdüm.Ohaaa..Bu nedir ya..Allah özene bezene yaratmış tüt tütü maşallah...Azra bakma kızım ayıp bakmasana be..Şu gözlerine sahip çık oyacağım yoksa..heey bak hala bakıyor..Kızım gözlerini adamın gözlerine odakla hadi yaparsın bunu..Ama bu nasıl bir yakışıklılıktır vicdansızın oğlu...neyse kendimdeyim sanırım.'Kendimdeyim evet devam edelim.'

Asaf tuhaf tuhaf baktı bana..E haklı adam daha tek kelime etmeden devam edelim diyorum.Kıt akıllı Azra deli Azra..Ya bana bak iç ses hakaret etmeyi kes bozuşmayalım dedi kafamdan başka bir ses..Ama şimdi siz söyleyin bu gerizekalı sesler varken ben nasıl normal olayım.Offf...'Müsaade ederseniz geçeceğim hanımefendi.'

İşte bu otoriter ses beni kafa seslerimden kurtarmıştı.Yoksa bu sefer gerçek dünyaya dönmek çok zor oalcaktı.Sırf bu yüzden Asaf Yavuzer'i öpebilirdim..Hop yavaş şaka yapmıştım.Ihımm neyse..Saçlarımı hafifçe kulağımın arkasına ittim.'Görüşme için-'

'Geç kaldınız.'diye yapıştırdı hemen cevabı..Uyuz mudur nedir.'Ya Allah Allah alt tarafı 5 dakika geciktim.'dediğimde Asaf beyin kolundaki saate bakıp tekrar bana bakmasıyla nefesimi tuttum.'6 dakika 38 saniye 15 salise.'diye düzeltti.Manyak mıdır nedir yahu..

'Bir kere ben 3 dakika geç kalmıştım ama sizin gelmeniz falan bu kadarı buldu..3 dakika için bunu yapamazsınız.'diye diklenince o ne derse beğenirsiniz?

'Geç kalınmasından hiç hoşlanmam.' Dedi hemen ukala patron.Hey Azra adam daha patronun değil kıt akıllım..İç sesime yüzümü asarken 'Bende geç kalmaktan çok hoşlanırım sanki..'diye söylendim patron..aman Asaf beye..Şimdi bu iç ses laf eder falan..

Asaf bey tek kaşını kaldırınca güçlükte yutkundum.'Ah ne karizmatik bir hareket ama.''sussana be şimdi kaşa mı odaklanacaksın kızım burada yeni hayatının bitme ihtimali var..Vaaay sonunda mantıklı Azra geldi oh be neredeydin kızım..Arada aklın gidiyor Azracığım o yüzden o aptal gibi sürekli kafanı şişiremiyorum..Aaa utanmaza bak laf soktu bana..Heheh mantıklı tarafının laf sokması bile havalı hatun.gıcık olduğum asıl sesin sahibiyle nefesimi tuttum hemen...Tek tek gelin ulan tek tek..Delikanlılığa sığar mı ikiye bir. 'Kendimdeyim.'diye mırıldandım yine hemen.'Bakın benim bu işe ihtiyacım var.'dedim bu sefer mahzun mahzun baktım karşımdaki ultra yakışıklı ama bir o kadar huysuz aksi adama.Ben ona öyle mahzun mahzun bakarken o ne yapsa beğenirsiniz'Beni ilgilendiren bir durum olduğunu sanmıyorum.'dedi..İnanabiliyor musunuz ya bu kadar mı vicdansızsın be Asaf Yavuzer.Şimdi çarpacağım ağzına iki tane bak bakalım ilgilendirir mi ilgilendirmez mi.Tamam kabul dibim düşebilir ama bu kadar değil yani.

Aşk Sığınağım(Bir 'Deli' kızın sığınağı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin