Bir şeyi çok merak ediyorum...Biz kızlar neden bu kadar eziğiz..Evet yanlış okumadınız genelimiz böyle eziğiz.Ama başkaları ezik dedi diye değil biz kendimizi ezik gördüğümüz için eziğiz.Birinci kural;Kötü adamlar, soğuk, ama bir o kadar kendine güvenen adamlar ilgimizi çeker.Ne hikmetse adam suratımıza bakmaz önce.Bizde koşarız peşinden sonra kafamıza bir şey dank eder..Ve işte ikinci kural; hemen intikam almak isteriz..Sonra bir bakıyoruz değişmişiz.Aaaa çok büyük gelişme!Evet devam edelim hadi..E tabi sonra bilindik son; kendimize güveniriz, bakım yaparız bir sürü ıvır zıvır sonra bir bakarız burnu havada başrol erkek peşimizde köpek olmuş!..Biliyorum biliyorum düşüncesi bile dudaklarımızda bir tebessüm oluşturuyor:)Yalan yok..Biz bizeyiz şurda canım..Neyse nerde kalmıştık.Hah..İşte sonra da klişe son, evlenirler çocukları olur ve sonsuz aşk bla bla bla..Bu saçmalıkları erkekler değil biz kendimize yapıyoruz..Ağabeyciğim adam seni neden değiştikten sonra seviyor?..Neden önce değil yani ha neden?..Biz neden kendimizi bu kadar küçük düşürüyoruz?..Bir kere de bir erkek bizim için değişse olmuyor mu?..Ama yok kural bozulur dimi..Önce kız acı çekecek falan filan..Sakın beni feminist kadınlarla karıştırmayın.Bakmayın bu palavralara karşı durduğuma aynı şeyleri bende yaptım!..Evet evet yaptım.Yani bende sizdenim...Merak ettiniz mi hemen özet geçebilirim.Aman canım işte çok yakışıklı karizmanın dibi birine (nedense hep böyle olurlar.) neyse işte aşık oldum.Ama öyle böyle değil canlarım...Bildiğiniz sırılsıklam..E erkek her zaman ağırdan alacak ya aynı kendini beğenmişlik hani o hikayelerde okuduğumuz adamlar işte onlar..Uzattım dimi hemen bitiriyorum işte bana baksın eziklemesin diye gittim fıstık gibi hatun oldum.Hoş saçmalığın daniskası yani herkes victoria secret mankenleri kadar güzel olamaz değil mi neyi zorluyorsun! Kendi güzelliğinin kıymetini bil tadını çıkar.Ama olur mu hiç hep aynı özentilik.Hep başkasına imrenme..Off yine konudan koptum...Adam da bildiğiniz üzere aşık oldu bana masallardaki gibi bir aşk yaşıyorum falan filan..Eee sonuç ne diyeceksiniz ya da evli mutlu çocuklu musunuz diye de sorabilirsiniz..Ama sonuç şu canlarım.Ama önce arkama bir bakayım...Önümde duran ağacın arkasına saklandım nefes nefese..Evet bunları anlatırken koşmakla meşguldüm yoruluyor insan..Bir dakika sabredin devam edeceğim ama önce güvende olmam lazım..Baktığım yerde bir koşuşturma başlamıştı.
'Hasta kaçmış....Her yeri arayın.'
Şu an kahkaha atmamak için ellerimle dudaklarımı kapattım.Zafer çığlımı sonraya saklamalıydım.Merak etmeyin iç sesimle de konuşabilirim.Öyle bir yeteneğim var!
Evet şimdilik güvendeyim.nerde kalmıştık...SONUCU MERAK EDYORDUNUZ DİMİ...İşte sonuç; üzerimde hademe önlüğü saçlarımı gizleyen bir kep..Ve ilerdeki tımarhanede beni arayan insanlar..Anladınız sanırım sonuç bu işte..Evli mutlu çocuklu olacağıma tımarhanedeyim..Şaşırdınız mı aman canlarım şaşırmayın..Yalnız bir konuya açıklık getirelim ben deli değilim.Evet tüm deliler bunu der bana ben değilim gerçekten...Tamam hadi biz bizeyiz diye diyorum azıcık deli olabilirim ama azıcık..yani olsun o kadar 3 sene tımarhanede bir sürü deli arasında kalıpta delirmemek mümkün mü acaba!!!
Ha bu arada benden size bir tavsiye o uğruna değiştiğiniz adamlara dikkat edin yoksa sonunuz benim gibi tımarhane olur.Hele ki zenginseniz kesin sonunuz burası olur..Bir klişeyi bozdum anlayacağınız..Hayatımın aşkı bana aşık olmadı aşıkmış gibi yaptı sadece...Ve tüm mal varlığıma beni hastaneye tıkarak aldı..Ha ama zannetmeyin ki bu kız kesin intikam alacak diye.Allah Allah başka işim,Ne uğraşacağım be...Şu an tek istediğim şey bir sığınak.26 yıllık hayatımın son 3 yılını burada geçirmem intikam için yeterli bir sebep ama gerçekten bu saçmalıklarla uğraşamam şu an.Tamam tamam kanımızda var intikam haklısınız..o yüzden intikam alırım ama zamanı gelince.İstediğim tek şey biraz olsun hayatı doyasıya yaşamak.Yani intikam için çok zaman var.belki deli aklıma uyup bir gün alırım intikamımı...Ama şu an sığınağıma gidip uzun bir süre saklanmam gerek.
Önlüğün cebinden gazete küpürünü çıkardım ve milyon defa okuduğum kağıdı okudum tekrar.
'Ünlü avukat ve iş adamı Asaf Yavuzer'in çocuklarına yine bakıcı dayanmadı.
Ünlü iş adamı yeni bakıcı arayışında.Ama 3 çocuğuna tahammül edecek birini bulması gerçekten zor.'
İşte benim sığınağım...Yine büyük değişim beni bekliyor..Ama bu sefer ki değişim Azra Alazoğlu'yu tanıtmak için değil..Onu saklamak için olacak bir değişim...Sanırım hikayem şimdi başlıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sığınağım(Bir 'Deli' kızın sığınağı)
Teen FictionAŞK SIĞINAĞIM (Bir 'Deli' kızın sığınağı) ''Ünlü avukat ve iş adamı Asaf Yavuzer'in çocuklarına yine bakıcı dayanmadı. Ünlü iş adamı yeni bakıcı arayışında.Ama 3 çocuğuna tahammül edecek birini bulması gerçekten zor.'' İşte benim sığınağım...Yine bü...