Alegerea.

98 8 2
                                    

Niall's P.O.V

După ce am urcat în mașină am pornit spre casa mea. Era destul de departe de aici , avem câteva ore de făcut. Până dimineață sigur ajungem. Mă uit discret la Maya care era lipită cu capul de geam , era adormită. Ce frumoasă e când doarme. De fapt ea e frumoasă mereu , nu doar când doarme. Doamne , O știu pe fata asta de vreo două zile și deja cred că o plac. A doua fată de care probabil O să mă îndrăgostesc. Oh ,nu. Sper să nu mă îndrăgostesc dinou , îmi e de ajuns ce am pățit cu Kristen , nu vreau să mi se întâmple și cu Maya. Sper să nu ajungem să fim împreună , O să avem destule riscuri. Am fost scos din gândurile mele când am auzit telefonul vibrând în buzunar. L-am scos rapid și am văzut că e Zayn. Răspund imediat.

- Da? Zic uitându-mă dintr-o dată la Maya.

- Frate , Mich ne-a depistat. Vin după noi. Am înghețat când am auzit cuvintele lui Zayn.

- Și voi idioților ce faceți? Trebuie să îi opriți. Zic autoritar și nervos scuipând cuvintele. Probabil țipam așa de tare încât Maya s-a trezit. Oh bravo Niall.

- Niall? Zice speriată ridicând capul repede de pe geam?

- Sper să va descurcați. Să nu mă sunați dacă nu sunteți în stare să faceți ceva așa de simplu. Termin de zis și închid. Îmi bag telefonul înapoi în buzunar și mă uit spre Maya care îmi analiza toate mișcările. Era speriată. Se vedea pe fața ei. Oare am speriat-o?

- Niall , ce se întâmplă? Oare ce să îi zic? Să îi zic că prietenul ei stupid O urmărește? Cel mai bine să îi zic adevărul , dacă o să afle de la altcineva O să fie și mai rău. Deci , să vedem cum să îi zic. Asta e partea cea mai grea.

- Niall. Țipă când observă ca nu am răspuns la prima întrebare. Oh Niall , acum e acum.

- Mich ne urmărește. Zic simplu , fără să mă gândesc ce o să îi mai zic în continuare. Dar nu are rost să o mint , nu am nimic cu ea , eu am probleme cu Mich. Datorită boului de Mich eu trebuie să răpesc o asemenea fată. Ei bine nu a fost așa de greu , m-a crezut destul de repede , de parcă nu ar fi adevărat ce am zis. Poate și ea a auzit ceva prin acea casă de demenți cu ce se ocupa Mich , de aceea m-a crezut. Ei bine , nu știu adevărul , nu are rost să mai zic ceva.

- Poftim? Reușește ea să zică după câteva minute de tăcere.

- Stai liniștită , băieții se ocupă de asta.

- Cum?

- O să îi oprească. Probabil o să le spargă roțile cumva , sau o să îi încetinească , sau să îi facă să meargă pe alt drum. Sunt multe metode. Zic mutându-mi privirea de la ea la drum. Mai aveam vreo două ore și eram acasă.

- Niall , nu o să îl omoare pe Mich , nu?

- Păi nu știu. Depinde. De ce? Zic mințind.

- Niall , te rog. Nu îl lăsa să îl omoare , te rog. Știu ca e un criminal , dar e ca fratele meu , și știu că ar merita să moară dar nu vreau să plece. Te rog , vorbește cu ei. Am început să râd la cuvintele ei. Se pare ca ține la el , oare îl și place? Chiar mi-ar plăcea să fie a mea. Stai puțin Niall despre ce tot vorbești? Nu poți fi cu Maya , nu vrei să pățești ce ai pățit cu Kristen ,nu Niall.

Protectorul [  Niall  Horan F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum