Crima

38 3 2
                                    

M-am trezit îmbrățişată de o pereche de brațe călduroase. Când îmi întorc privirea spre persoana respectivă, aud brusc nişte bătăi în uşă. Mă uit rapid spre Mich, care mă ținea strâns în brațe. Încerc din  răsputeri să mă eliberez din strânsoarea lui, dar fără niciun rezultat.  După  câteva minute în  care am incercat să-l dau jos pe Mich de pe mine, am reusit să mă  strecor pe sub brațele sale si am mers să deschid usa. Când  am văzut cine se află la uşă am început  să mi se facă  rău  şi m-am rezemat de uşă ca să nu cad.
- Niall? Zic cu o voce  temătoare.

- Ți-a fost dor de mine? Zice cu un zâmbet mare pe față.

Am început sa fug spre Mich pentru a-l trezi, dar când  am dat jos plapuma de pe el era plin de sânge pe tot corpul. Am început  să țip în timp ce Niall venea  spre mine.

- Se pare că nu ai scăpat  de mine, păpuşă.

După auzul acestor cuvinte, a scos un pistol de la spate şi l-a îndreptat spre mine.

- Doar nu ai de gând să mă omori, nu?

- Acum ca Mich e mort, nu mai am nevoie de tine. Îți poți lua adio de la viață.

Nu am mai apucat să zic nimic fiindcă am auzit un sunet foarte  cunoscut făcut de către un pistol. Brusc am simțit o durere sfâşietoare în  piept. Îmi  cobor privirea şi îmi  văd tot pieptul  plin de sânge.

- Să îl  saluți  pe Mich din partea mea. Spune  Niall cu amuzament în  ton.

- Nu, nu, nu. Țip ridicându-mă din patul moale.

- Maya?  Intră Mich în  cameră  speriat.

- A venit după mine. Mă plâng în  timp ce Mich era la marginea patului încercând să mă liniştească.

- Cine a venit după  tine?

Încep sa plâng şi mai tare iar Mich mă strânge în brațe încercând să mă liniştească, dar nu avea prea mari şanşe.

- Maya, ce s-a întâmplat?

- Niall. Zic începând să plâng şi mai tare.

- Ce-i cu el? Mich era din ce in ce mai confuz.

- L-am visat.

- Pe Niall? Aprob din cap. L-ai visat pe Niall? Zice si mai tare ridicându-se din pat.

- Mich... Mă ridic şi eu lângă el.

- Cum l-ai visat? Ce făcea în vis?

- M-a împuşcat.

Îl  văd  rapid pe Mich strângându-şi pumnul si ieşind din cameră. Îl urmez rapidă.

- Ryan. Țipă coborând scările.

- Mich. Țip după el în  speranța de a se opri.

- Ryan, unde dracu' eşti? Țipă Mich mai tare decât  mine.

- Sunt jos. Îi  aud vocea lui Ryan.

Mich a ajuns jos si a fugit rapid spre bucătărie. Îl urmez cu teama, gândindu-mă că vrea să îi  facă  ceva rău lui Ryan.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Protectorul [  Niall  Horan F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum