Ajutorul

62 7 1
                                    

Maya's P.O.V.

Am ajuns în camera mea de oaspeți destul de repede. Ce se întâmplă din nou? În ce m-am băgat? De ce am venit la Niall ? Trebuia să stau acum cu Mich , să îmi povestească totul și să ne împăcam. Dar nu , pe mine m-a mâncat în fund să vin aici cu Niall , lângă niște criminali ca Zayn , de care sunt îngrozită. Mă gândeam la toate lucrurile care mi s-au întâmplat în două zile , două zile afurisite , și nici nu am observat că mă învârt prin cameră de colo-colo. Mă învârteam prin cameră , căutând parcă o scăpare să plec de aici , dar nimic. Mă uităm discret la Niall din cinci în cinci secunde, el era așezat pe pat , cu coatele pe genunchi și palmele îi țineau fața , era cu capul în jos. Oare ce plan mai are? Ce mai are de gând să facă?

- Ce ai de gând să faci acum cu mine? Mă trezesc și eu să vorbesc.

- Poftim? Zice Niall ridicând capul de jos și uitându-se confuz la mine.

- Ce vei face acum cu mine? Zic din nou.

- Ce fel de întrebare e asta? La ce te referi? Zice Niall și mai confuz decât era.

- Niall , tu de ce m-ai adus aici de fapt? Ca să mă protejezi de Mich sau să te răzbuni pe el?

- Poftim? Ce fel de întrebare e asta? Normal că te-am adus aici ca să te protejez de el. De ce ai crede că te-am adus aici ca să mă răzbun pe el?

- Niall , spun începând să înlăcrimez , te rog spune-mi adevărul. Sunt aici fiindcă vrei să te răzbuni pe Mich nu-i așa?

- Poftim? Cine a zis ast..

- Deci e adevărat , nu? Zic repede întrerupându-l pe Niall din vorbit.

- Nu , nu e adevărat. Niall se ridică rapid de pe marginea patului și vine la mine într-o viteză de nedescris. Se uită în ochii mei , eram de ceva timp așa , nemișcați , uitându-ne unul la altul. Avea niște ochi foarte frumoși , te puteai pierde în ei. Îmi prinde mijlocul și mă lipește de el. Eram foarte apropiați , aproape de a ne săruta , și-a întins puțin capul în față , crezând ca vrea să mă sărute , dar de fapt mi-a sărutat obrazul , apoi a coborât încet în jos spre gâtul meu , sărutându-mă înfometat , de parcă eu eram mâncarea lui. Mâinile sale au coborât mai jos , spre fundul meu , îmi prindea fundul foarte tare , îl ciupea și nu îmi plăcea , nu aveam de gând să merg acasă cu fundul învinețit , dacă mai mergeam acasă. De la gâtul meu a început să urce în sus , spre buzele mele. Si-a presat buzele sale peste ale mele intr-un sărut flămând. Nu am răspuns sărutului , dar mi-a ciupit fundul din nou așa că am răspuns. Si-a pătruns limba în gura mea , jucându-se puțin , căutând limba mea pe care încercam din răsputeri să nu se intersecteze cu limba lui. Într-un final am cedat și am început să ne jucăm amândoi cu limbile , să ne mușcam și să ne ciupim. Am rupt sărutul iar Niall era trist , ca atunci când îi furi unui copil jucăria , dar de data aceasta nu a fost vorba de vreo jucărie , ci doar de un sărut. Un simplu sărut. Niall de furie m-a luat în brațe în stilul miresei și m-a trântit în pat , urcându-se peste mine. Începea să mă sărute pe gât , coborând mai jos spre material bluzei , iar dintr-o smucitură mi-a sfâșiat bluza mea.

- Niall. Ce faci? Țip mânioasă la el , încercând să ies de sub el. A continuat să îmi sărute gâtul și a coborât jos spre sutienul meu. A încercat să îl desfacă dar i-am dat o palmă zdravănă.

- Ai facut vreodată dragoste cu un băiat? Zice el în timp ce a început să îmi sărute abdomenul. Am dat negativ din cap , el zâmbind ca un copil căruia i s-a înapoiat jucăria.

Protectorul [  Niall  Horan F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum