"Η ωρα ειναι 7:35!Σηκωθειτε γιατι θα αργήσεται που να ΠΑΡΕΙ Η ΟΡΓΗ!!!!!"
"ΜΑΝΑ!ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΜΟΥ ΤΖΙΝ;;;;"
"δεν ξερω παιδί μου!!!!!!!!!!!!!!!"
"ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ;;;;;;"
"ΡΕ ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΑ!!!!!!!Το παντελόνι αυτο θα το βάλλω εγω σου το είπα και εχθες!!!!!"
"ΟΔΥΣΣΕΑ!!!!ΜΗΝ ΛΕΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΑ!!!!!!!!!!"
"ΜΑΜΑ!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΙΑ ΛΕΞΗ Ο ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΑΣ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΛΕΣ;;;;ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΑ,ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΑ,ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΑ......"
"ΣΚΑΣΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ!!!!!!!!!!!!!!"
Χμμμμμμ.....Καλημέρα σας.Και καλως ηρθατε στην καθημερινότητα της οικογενειας Παπαδημητριου.Αλλα καιρος να συστηθω καθως και να εξηγήσω την Τρελα που επικρατει στο σπίτι μου σημερα το πρωι.Δηλαδη...ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ!!!!!!!!
Ονομάζομαι Αθηνα Παπαδημητριου,είμαι 17 ετων και πηγαινω στη Δευτερα Λυκειου.Οι γονεις μου ,Δημητρης και Αννα-Μαρια Παπαδημητριου, ειναι αρχαιολόγοι.Λατρεύουν την αρχαια ελλαδα όσο και την ζωή τους,τους αρεσει να πάνε κόντρα στους δικους τους οσο λατρευουν το παγωτο φράουλα και γενικά αγαπουν οτιδηποτε αρχαιο.Επίσης αγαπουν και τα παιδια.Εχουν 5.Εμένα και τους τεσσερις αδελφούς μου.Αν και μαλλον λατρευουν τη διαδικασια περισσότερο.....
Οπως ανέφερα εχω 4 αδελφους.Και όλοι έχουμε αρχαια ελληνικά ονόματα.
Ο μεγαλύτερος μου αδελφος ειναι 20 χρονων και τον λένε Ερμή.Ειναι ψιλός,γυρω στο 1,86 με καστανόξανθα μαλλια και γαλάζια μάτια.Ειναι πολυ όμορφος και εχει πολλες κοπέλες στα πόδια του.Ο Παρης ειναι ο δευτερος μεγαλύτερος αδελφός μου.Ειναι 18 και πάει τριτη Λυκειου.Εχει μάυρα μαλλια και καταγάλανα μάτια.Πιο γαλανα απο του Ερμή.Ο αδελφουλης μου ειναι ο πιο γλυκος αδελφος του κόσμου.Ειναι γλυκος και αρκετα ρομαντικος για την ηλικια του.Εχει και ένα προσωπάκι!Τελοσπάντων.Μαζι του μοιραζομαι τα πάντα.Τον εμπιστευομαι πιο πολυ απο τον Ερμη.Και τώρα ας μιλησουμε για τα "Τρομερα παιδια" μιλώντας παντα για τα διδυμα και τελευταια παιδια της οικογένειας Παπαδημητριου,τον Αχιλλεα και τον Οδυσσεα.Ειναι 10 χρονων και πηγαινουν πεμπτη δημοτικου και όπως λεει το παρατσούκλι δασκάλων και των διάφορων ντανταδων που εχουν παρασει απο το σπίτι μας ειναι ΤΡΟΜΕΡΑ παιδια.Κανουν πλάκες,πειραζουν τον κόσμο.Γεμίζουν το σαμπουαν σου με αφρο ξυρίσματος.(Αν και αυτο δεν το έκαναν μόνοι.Βοηθησε και ο Παρης.Να μου θυμήσετε να τους το ανταποδώσω.)
Αν και δίδιμοι δεν μοιάζουν καθόλου.Ο Αχιλλεας ειναι ξανθουλης με γαλάζια μάτια ενω ο Οδυσσεας είναι καστανόξανθος με καστανά μάτια.
"Αθηνά!Πρεπει να φύγουμε!ΤΩΡΑ!" ακουω τον πατερα μου να φωνάζει απο κάτω.Ριχνω μια τελευταια ματια στον καθρεπτη.Skinny jeans με μια λευκη αεράτη μπλούζα.Μαυρα converce και τα μαλλια μου στις φυσικές μπουκλες τους.Λιγη μάσκαρα στολίζει τα καθαρα γαλανα μου μάτια.Πηγαινω στο γραφειο για να πάρω την τσαντα μου και τοτε τον βλέπω.Στεκεται στη μέση του δωματιου του φορώντας ακόμα τις πυζάμες του.Μιλάω γαι τον Μαριο Παππα.Οι γονεις μας φίλοι απο παλια αποφάσισαν να φτιαξουν τα σπίτια τους δίπλα δίπλα.Τα παραθυρα των δύο σοφίτων βρίσκονται πολυ κοντα το ενα στο αλλο.Και μαντεψτε!Εγω κοιμάμαι στη σοφιτα λογω ελλειψης δωματιων και αυτος κοιμάται στη δικη τους σοφιτα λογω ελλειψης εγκεφάλλου.Οπως καταλαβαίνεται πρεπει να βλέπω συχνα τη σκατοφατσα του.Και να πιστεψει κανεις οτι κάποτε ήμασταν αχώριστοι.
---------------------------------------------------------
Hello loves!!!!!!!
Τι μου κάνεται;;;Να και το 1ο κεφαλαιο της ιστοριας μου!Αν και ειναι λίγο μικρο είναι το intoduction.Τα επόμενα θα είναι ΚΑΙ μεγαλύτερα ΚΑΙ καλύτερα.
Πως σας φαίνεται η Αθηνούλα μέχρι στιγμη?Και τα αδέλφια της?(Σοορυ αλλα θα συνεχίσω την παράδοση των πολλων αδελφων!!! χαχαχαχα)
Στη φώτο η Αθηνα και το τραγούδι είναι το "Introduting me" by Nick Jonas.Λιγο ασχετο αλλα μας δίχνει την τρελα της Αθηνάς!!!!!!
Φιλάκια!
lol(lot's of love!)
DU LIEST GERADE
Για τον κολλητό μου
JugendliteraturΑθηνα Παπαδημητριου.Κορη αρχαιολόγων,μετρημένη σοβαρή αλλα ταυτόχρονα γλυκια και φιλική!Κοριτσια την ζηλευουν και τα αγόρια την ποθουν ομως κανενα δεν την πλησιάζει. Μαριος Παππας.Μαγκακι,ομορφόπαιδο μα το μυαλλο πάνω απ' το κεφάλι του.Κορίτσια τον...