#16~τετραημερη (παρτ 2)

4.8K 435 28
                                    


"φιλε σπασε!" ακουω τον Μαριο να φωναζει στον Γρηγορη και με τραβα με δυναμη με αποτελεσμα τα πεσω πανω στο στηθος του.

Πω πω! Γυμναζεται πολυ απο οτι φαινεται!

Δεν ειμαι εγω αυτη που μιλαει ειναι η μπυρα που ηπια!!!

"Μαριε μπορεις σε παρακαλω να μασ αφησει στην ησυχια μας;" τον ρωταω με τα ματια μου να πετανε σπιθες....

"Ελα ελα καλα σου λεει η Αθηνα! Αντε στο διαολο παπαρα."λεει και ο γρηγορης κανοντας ενα βημα προς τον Μαριο.Οσο κι αν τον συμπαθω το Γρηφορη δεν υπαρχει περιπτωση να νικησει σε καβγα με τον Καρπαθουλα.

"Ελα ηρεμηστε και οι δυο" λεω φωνταζοντας για να ακουστω πανω απο τη δυνατη μουσικη.

Ο Μαριος μου ριχνει ενα σκληρο βλεμμα και απομακρυνεται.Πηγαινει στην αλλη ακρη του μπαρ και κοπαναει το μπουκαλι μπυρας με δυναμη στον παγκο.

'Μπα το αγριεψαμε το αγορακι; Ενα-ενα μαριε'


Ευτυχως απο εκει και μετα ο Μαριος δεν με ξαναεννοχλησε αλλα προσπαθουσε να πιασει το ματι μου.Γυρω στις 3 το πρωι οι καθηγητες αποφασισαν να μασ γυρισουν στο ξενοδοχειο και η αληθεια ειναι πως η τρελη ατμοσφαιρα που επικρατουσε στο μπαρ δεν εμεινε στο μπαρ! συνεχιστηκε στο ξενοδοχειο!!! Οπως ηδη εχω αναφερει το δωματιο μου ειναι διπλα στης Χρυσα!

Καθολου χαρουμενη για αυτο αλλα ασ το καταπιουμε. Η κολλητη της Χρυσας η Ανετα εχει γινει ντιρλα.Χορευει και τραγουδαει σαν να μν υπαρχει αυριο και η υποτιθεμενη "κολλητη" την εχει παρατησει για να σαλιαρισει με τον μαριο! Κοιτα κοιτα χαλια!!! Ουτε τους καθηγητες που τη βλεπουν δεν υπολογιζει!!! Ο Μαριος την εχει κολλησει στον τοιχο και τη φιλαει!!!

Ελεος δηλαδη! τα ματια μου!!! και ΔΕΝ ζηλευω!!!!

μπαινοντας στο δωματιο μας η Μελινα πεφτει με τα ρουχα στο κρεβατι της και δεν κουνιεται

"πω καλα ηπιε το βοσπορο σημερα το κατεστραμενο" λεει βγαζοντας το μπλουζακι η Αγγελικη και φορωντας τις πυζαμες της,

"Μονο εμεις ειμαστε ξυπνιες?" τη ρωταω καθως βαζω το κολαν με τα αρκουδακια με το οποιο θα κοιμηθω.

"κοιτα εκανα μια βολτα πριν και ολοι ειναι στα δωματια και πινουν βοτκες οποτε μαλλον..."

ενασ κτυπος στη πορτα τη διεκοψε.

"Ποιος στον κορακα να ειναι;;' αναρωτιεμαι φωνακτα ανοιγοντας την πορτα

Για τον κολλητό μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora