"Αθηνα;;Γιατι φωναζεις;;;"
και ναι μπορειτε να με βρισετε οσο θελετε.Αλλα πανω στο κρεβατι μου καθεται οκλαδον ο.......ΑΛΕΞΗΣ!!!!
Απογοητευσα κανεναν; ΧΑ! ετυτυχωσ για εμενα!!!!!
Ξερετε τι ειναι να εισαι τσιτσιδη σε ενα δωματιο και να βλεπεις μια αντρικη φιγουρα στο κρεβατι σου να καθετε μεσα στα σκοταδια;;;
Οχι;;;Ε λοιπον απλως ενημερωτηκα σας λεω πως δεν ειναι και το καλυτερο πραγμα!!!!!!
Ευτυχως λοιπον που ο Αλεξης δεν μπορει να με δει!Κακια αυτο αλλα με συμφερει αυτη τη στιγμη.
"Αθηνα χτυπισες;;Νομιζω οτι δεν ανοιξα το φως.... ετσι και αλλιως δεν το χρειαζομαι" γελασε πικρα ο καινουριος μου φιλος!
"οχι καλε!" λεω αφου πιασω την αναπνοη μου."απλα ξαφνιαστηκα!!!Ημουνα στο μπανιο και ξερεις μολις μπηκα...."
"χαχαχα!τωρα θα μου πεις πως εισαι και γυμνη βρε Αθηνουλα!!!'' τωρα πλεον γελουσε με την καρδια του!
Πφφφφ τι ειναι αυτα που λες τωρα;;; Εγω γυμνη;;ΠΟΤΕ!!!!!
σκυβω λοιπον και πιανω την πετσετα.Την τυλιγω γυρω απο το σωμα μου και του λεω.
"πφφφ τι λες καλε!Ναααα με την πετσετα ειμαι και..."
"Εισαι ΟΝΤΩΣ ΓΥΜΝΗ!!!!"
"ΑΛΕΞΗ!!!!!!!" λεω τρομαγμενη μηπως και μας ακουσουν.
"Γαμωτο!κατι τετοιες ωρες ευχομαι να μπορουσα να δω!
Και ναι κοκκινιζω.Ακομα και αν τα λογια αυτα ερχονταν απο το στομα του πιο ασχημου τρολ στην ιστορια των τρολ εγω παλι θα κοκκινιζα.Κακο αυτο Αθηνα!
ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ!!!
"Αραξε ρε!Αντε ντυσου που σε χρειαζομαι για κατι"
Ok! Για να δουμε λοιπον τι εχουμε εδω!!!
Αφησα τον Αλεξη στο κρεβατι μου να κοιτα το κενο και πλησιασα τη ντουλαπα μου.
Αρκετα λεπτα και 15 παραπονα του Αλεξη για να τελειωνω κατεληξα σε ενα ροζ,cream coloured, πλεκτο, ανετο και μακρυ μεχρι λιγο πιο πανω απο το μπουτι πουλοβερ το οποιο εχω συνδιασει με μαυρες καλτσεσ που φτανουν μεχρι το γονατο.Ετσι και αλλιωσ τα βλαμμενα που εχω για αδελφια βαριουντε να ανεβουν τη σκαλα,ασε που φοβουντε μην τουσ βρισω και ο Αλεξησ δεν ενδιαφερεται.
Λιγες ωρες αργοτερα :
Ο Αλεξης και εγω εχουμε κατι κοινο.Και αυτο ειναι η αγαπη μας για τον χωρο.Ετσι τις ωρες που ηταν εδω τισ περασαμε συνθετωντας μια χορογραφια.
CZYTASZ
Για τον κολλητό μου
Dla nastolatkówΑθηνα Παπαδημητριου.Κορη αρχαιολόγων,μετρημένη σοβαρή αλλα ταυτόχρονα γλυκια και φιλική!Κοριτσια την ζηλευουν και τα αγόρια την ποθουν ομως κανενα δεν την πλησιάζει. Μαριος Παππας.Μαγκακι,ομορφόπαιδο μα το μυαλλο πάνω απ' το κεφάλι του.Κορίτσια τον...