#7~It's so powerful what you do to me

6.3K 566 94
                                    

Flashback

"Μαριε"ψιυθυρίζω στον καλυτερό μου φιλο.

"Τι ειναι" λεει με την γλυκια παιδικη του φωνουλα.

"Φοβαμαι....μπορει να πεσω.Αν πεσω και γελανε;;"ειχαμε ρεσιταλ στη σχολη χορου μου τοτε.και οπως καταλάβατε δεν τα πηγαινα και τελεια.

Ο Μαριος ανασηκώθηκε απο το μικρο καναπεδακι του καμαρινιου και ηρθε διπλα μου.

"Μην ακουω βλακεις τωρα.Αθηνούλα μοουυυ.... χορευεις τελεια.Εισαι η καλυτερη εδω μεσα.....Για αυτο μην το σκεφτεσαι.Απλα χόρεψε." ειπε και εσκυψε πανω μου.Τα χειλη του ακούμπησαν απαλα το μετωπό μου.Κινηση που με χαλάρωσε.

End of flashback

Τα χερια του ακούμπησαν τους γοφους μου,και με τραβηξε πανω στο στηθος του.

"Εμμμ Μαριε με φρικάρεις."λεω προσπαθώνταας να γυρισω να τον κοιταξω.Αλλα το δυνατο του κρατημα με εμποδιζει.

"Η τεχνικη σου ειναι εντελώς λάθος."

"τι εννοεις 'λαθος'; Μαριε πόσο εχεις πιει;"

"μια μπύρα.Μονο μια στο ορκιζομαι.Πως αλλιως θα σε παω σπιτι.Νομιζεις οτι ειμαι τοσο χαζος ωστε να ρισκάρω τη ζωή σου;Και τη δικη μου μαζι;;;''

Ξεκινα να φλυαρει.Αυτο το παθαινε μονο οταν ήταν αγχωμένος.

""Οκ Μαριε.Δε σε ειπα χαζο απλά..."

"Η τεχνικη σου ειναι ΛΑΘΟΣ!" με κοβει και με τραβαει τοσο κοντα του που δεν θα καταλάβαινες που τελειωνα εγω και που αρχιζε εκεινος.

"Σε τετοια τραγούδια επιβάλεται κουνημα των γοφων.Πολύ." λεει και αρχιζει να  κουνα τους γοφους μου στο ρυθμο της μουσικης.

"εμμμ Μαριε σοβαρα σου μιλάω με φρικαρεις.Ασε με λοιπον να φυγω και..."

"Σκασε" μου λεει καθως με ξαναδιακόπτει.Θεε μου το μισώ οταν το κάνει αυτο.

"μονο για λίγο.Χορεψε μαζί μου μόνο για λιγο."

ακουγεται τόσο απεγνωσμενος.Μα τι του συμβένει;;;Δεν απανταω παρα συνεχιζω να κουνιέμαι.

Oh my my my, what you do to me
Like lightning when I'm swimming in the sea
From the very first time we loved
From the very first time we touched
Walking on wires and power lines
When you put your body on top of mine
Everytime that you lift me up
To the heaven and stars above

Με γυρναει μια φορα γυρω απο τον εαυτο μου.

When you hold me
When you touch me
It's so powerful
I can feel it
When you hold me
When you touch me
It's so powerful
There's an energy
When you hold me
When you touch me
It's so powerful
I can feel it
When you hold me
When you touch me
It's so powerful

Για τον κολλητό μουWhere stories live. Discover now