5~Βρε αντε μου στον Δια

7.8K 562 64
                                    

Flashback


"Μαμαααααα!!!!!!!!!!! Μπορω να πάω στα γενέθλια του Χρηστου το Σαββατο;;;"

"Οχι κυρια Αννα!Μην την αφησεται να πάει!Ο Χρηστος ειναι μαγαλος μπελας" λεει και ο αγαπημένος μου ο κολλητουλης *καταλαβαινετε την ειρωνεια στον τονο μου ετσι;*

"Γιατι Μαριε παιδι μου;Τι κανει το παιδάκι;;;"

"κυρια Αννα ειναι κακος,χτυπαει τα παιδια και λεει αηδιαστικα πραγματα για τα κοριτσια!"λεει κουνώντας το γλυκο του κεφαλακι πανω κάτω.

"Τι λες ρε βλεμμενο!!!!Μια χαρα ειναι το παιδι!"λεω χτυπώντας το πισω μερος του κεφαλιου του.

"Αοουυυυ!" λεει παραπονιαρικα ριχνωντας ενα "κουταβισιο" βλέμμα στη μανα μου.Και γαμώτη μου!Ειναι τοσο γλυκουλης!!!!!!

"ΑΘΗΝΑ!!!!Αμα ο Μαριος λεει οτι λεει ξερει γιατι τα λέει.Δεν υπαρχει ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να πας!!!!"

"Μα μαμαααααα...."

"δεν ακουω κουβέντα."

Θυμομενη γυρισα στο δωμάτιο μου με τον Μαριο να ακολουθει με το βλεμμα του νικητη!!!!

End of flashback.

Ναι η αλήθεια ειναι πως ο Μαριος επερνε πάντα αυτο που ήθελε.

Και μια ακόμη μεγαλύτερη αλήθεια ειναι το οτι η μανα μου ΛΑΤΡΕΥΕΙ τον Μαριο.Ειλικρινα δεν εχω ΙΔΕΑ γιατι!!!!

"Ρε ΜΑΝΑ!!!!! τι τον θελουμε αυτον μαζι;;;"

"Στο λεω ξανα.ΔΕΝ θα πας αν δεν ερθει και ο ΜΑριος μαζι σου,"

Εβγαλα ενα βογκητο εννοχλησης αλλα συμφωνησα.Τα παρτι του Γρηγορη ειναι τα παρτι της χρονιας!Και θα ειναι εκει και τα κοριτσια.Καθε χρονο το χανω!Δεν μπορω να το χασω και φετος!!!

"Καλα καλά!" λεω συμφωνώντας μαζι της.Αν δεν θες να δεις κατι τρομακτικο απλα μην τσαντισεις την Κυρα Αννα.Απο προσωπικη εμπειρια σας το λεω.ΜΗΝ ΤΗΝ ΝΕΥΡΙΑΣΕΤΕ γιατι θα ειναι σαν να ξυπνατε το τερας του λοχνεζ.

"Ενταξει κυρια Αννα!Μην ανησυχειτε θα την προσέχω εγω!!!!" λεει και την αγκαλιαζει.Επειτα γυρναει σε εμενα και μου κλεινει το ματι.

"Αργοτερα μωρο μου!"

"ΔΕΝ ειμαι το μωρο σου.!"λεω με σφιγμένα δόντια.

"Ενταξει τοτε 'Στρουμφιτα' τι ωρα ειναι το πάρτυ;"

"21:00" του λεω με σφιγμένα τα δοντια (συνεχιζω να τα σφιγγω.) πιο πολυ απο το παρατσουκλι του.

Για τον κολλητό μουOnde histórias criam vida. Descubra agora