Prolog

205 32 6
                                    

Više se nikada neću vratiti u Miami.
Tamo leži moj pokopan suprug Marc,ali više neću ići tamo.
Marcova je obitelj pobijedila.Angela i Miley su pronašle način da nas razdvoje.Godinama su to željele i ne znam hoću li im to moći oprostiti.

Isto tako nema načina da se popravi ono što sam ja učinila.Nema povratka na prijašnje stanje,nema načina da se stvari poprave.Jednostavno moramo naučiti živjeti sami sa sobom i sa svojim posljedicama.
Kad je te olujne večeri izašla na vidjelo istina o obitelj Styles,više nikada nisam željela vidjeti nikoga od njih.

Tako sam izašla iz restorana, ušla u auto koji je bio parkiran vani i vozila cijelu noć do moje sestre Marie koja živi u Londonu.Marie me voli.Nije me pitala zašto sam se u tri sata pojavila na njezinom pragu sa maskarom razmazanom po cijelom licu.Nije me pitala zašto sam se pojavila bez torbe ili četkice za zube.Dala mi je da popijem šalicu vruće čokolade dok je pripremila krevet u gostinjskoj sobi,našla je pidžamu za mene,ušuškala me u čiste plahte kao dijete i stavila da spavam.

Da sam se rodila prije pet stotina godina,poslali bi me da ostatak života provedem samostalna.Moja sestra vjeruje da ću uspjeti prebroditi svoju ljubav života a još najvažnije prestati se samoosljeđivati.
Sjedim prekriženih nogu na žutom pokrivaču na krevetu.Kraj mene je fotografija moga dečka Marca snimljena prošlog ljeta u restoranu.Škilji prema foroaparatu,sunce mu ide u oči.Nedostaje mi svakim udisajem i otkucajem srca.Trebao je biti moj sretan završetak.Umjesto toga on je tužan početak ove priče.
Evo što se dogodilo nakon što je Marc umro.

Uživajte,voli vas vaša N❤❤

Olivia <<H.S.>>(Pauzirana do 4K pregleda)Where stories live. Discover now