Deveto poglavlje

50 18 17
                                    

Obitelj Styles je u mojim najboljim ranim sjećanjima.

Kad sam bila malena,majka je vodila Marie i mene u Marinella's svake subote poslijepodne.To nam je bio užitak i veselile smo se cijeli tjedan.Prije nego što bi otišle u restoran,mama bi namazala ruž na svoje blijede,suhe usnice i spojene ih uvukla u usta tako da bude sigurna da je boja ravnomjerno raspoređena.Natapirala bi si kosu koja je bila rijetka i ravna i obula dobre cipele te putem u izlozima provjeravala kako izgleda.Mi sestre,posjete smo Marinella'su povezivale s time da je mama bila gotovo vesela.

Angela je uvijek radila u restoranu ili u uredu,a Maurizio je bio rastrgan između klijenata i kuhinje.Blizanci su se obično igrali autićima ili lutkama Action Mana u samom restoranu ili vani na stubama.Liam,tihi,ozbiljni dječačić,sjedio bi i gledao braću,ali im se nikad ne bi pridružio u igri.

Maurizio je uvijek radio predstavu za nas,možda zato što je osjećao sažaljenje što nismo imale oca.Govorio nam je da smo lijepa i egzotična stvorenja.Davao nam je male darove i ophodio se s nama kao sa smo princeze.Marie i ja obožavale smo njegovu pažnju.Isto se tako ponašao s mamom.Bio je jedini muškarac kojeg sam ikad vidjela da se zbog njega zarumenila.Obično bi joj poljubio ruku i pitao je za zdravlje.Ako je bilo loših vijesti,sklopio bi ruke ispred prsa i uzviknuo: >>Dio Mio!<< Nakon toga bi se pojavio s nekim specijalitetom kuće za koji je uvjeravao mamu da će izliječiti štogod ju boljelo.Osobno bi je poslužio.Nakon što bi pojela,mama bi lagano dodirnula usne ubrusom ostavljajući tamnoružičasti trag na bijelom platnu i uvjerila Maurizija da je zaista izliječena.Maurizio bi se teatralno prekrižio i izgovorio malu molitvu.Marie i blizanci bi se pogledali.Promatrala sam kako mamino lice prolazi kroz različite stupnjeve užitka.Angela je gledala iza pulta.Usne su joj se smiješile,ali joj se koža oko očiju nije micala.

U restoranu je svirala glazba.Obično je to bio čovjek koji je zvučao kao Michael Jackson,ali pjevao je na talijanskom.Marinella's je bio živahan i veseo i izvrsno mirisao,čuo se smijeh i razgovor.Ljudi su dolazili i odlazili.Odrasli su razgovarali s nama i dodirivali nam obraze.Bio je suprotan našoj tihoj,hladnoj kući s tamnim kutovima i mirisom vode za pranje posuđa.Čak je i mama bila drugačija u Marinella'su.Imala je više boje.Smiješila se.Znala sam zamišljati kako je to biti Styles.Zamišljala sam kako me Maurizio noću ušuškava u krevet
i zbog tog sam se scenarija na svom stolcu meškoljila od zadovoljstva.Zamišljala sam objede sa svim tim dečkima.Bilo bi tako bučno,tako zabavno.Zamišljala sam odlaske u kupovinu s Angelom.Gotovo svu odjeću naslijedila sam od Marie,a bila sam sigurna da bi me Angela odvela autobusom u Miami da mi kupi nove stvari samo za mene.Zamišljala sam kako bi to bilo da sam dio prave obitelji s djedovima i bakama,rođacima i toliko braće da bi uvijek netko bio na mojoj strani.Zamišljala sam božićnu jelku kod obitelji Styles prekrivenu lampicama,koja bi izgledala gotovo maleno zbog gomile poklona koji bi bili potrebni za cijelu obitelj.Zamišljala sam da živim iznad restorana.Mislila sam da su dječaci Styles najsretnija djeca na planetu.

Ljetnih subota u Marinella'su,ako smo bile dobre djevojčice,Marie i ja jele bi sladoled od jagode ili višnje serviran u kuglicama veličine prepeličjih jaja u ledenim metalnim posudicama,a svaka je bila na svom papirnatom ubrusu i elegantnom porculanskom tanjuriću,serviran uz četvorinu kruga najfinijeg vafla od maslaca i ledenu žličicu.Zimi smo pile vruću čokoladu iz uskih čaša u metalnim držačima.na vrhu je plutalo pet centimetara tučenog vrhnja ukrašenog strugotinama prave čokolade.Bilo je to nešto najukusnije što sam do tada kušala.

Ako bismo bile zločeste,
(najčešće ja),bio bi nam uskraćen posjet Marinella'su.Bilo mi je strašno biti zaključana u svojoj sobi znajući da propuštam zabavu.Ako bi bile posebno dobre ili je majka imala jednu od svojih migrena i željela nas je podmititi da budemo tihe,mahala bi nam pred nosom izvanrednim posjetima za nagradu.

Olivia &lt;&lt;H.S.&gt;&gt;(Pauzirana do 4K pregleda)Where stories live. Discover now