Öncelikle uyarılar, SMUT!
Hayatımda ilk kez smut yazdım ve umarım vasat olmamıştır,,,
Watty_delisi09 Hepsi senin suçun..,
Vee tüm bölümü defalarca okuyup mızmızlanmalarımı dinleyen gülceyle şuleyee kocaman öpücükler .x
Yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın :')
keyifli okumalar!
•••••
Huzursuz ve kabuslarla dolu bir uykunun -buna uyku bile denemezdi- ardından Louis yataktan kalktı. Cep telefonunu alıp son aramalar kısmına baktığında Harry'yi gördüğünde derin bir iç çekti. Demek ki rüya görmemişti. Harry gerçekten onu arayıp şarkı söylemişti.
"Lanet olası Ed Sheeran" diye düşündü Louis. Adamın her şarkısı bu kadar anlamlı ve güzel olmak zorunda mıydı sanki?
Kararlılıkla rehberdeki Harry'nin üstüne tıklayıp onu aramaya koyuldu. Birkaç çalıştan sonra telefon açıldı.
"L-louis?"
Harry'nin boğuk ve fazlasıyla akşamdan kalma sesi kulaklarına dolduğunda dudağını ısırdı. Büyük ihtimalle şu an feci bir baş ağrısı çekiyor, dün gece ne yaptığını hatırlamaya çalışıyordu. Buklelerinin çılgınca birbirine dolaşmış olduğunu varsaydığında gülümsedi. Ama sonra kendini toplayıp ciddi bir ses tonu takındı. Bu işi halletmeliydi.
"Bugün sana gelebilir miyim? Kaç gibi müsait olursun? "
Hattın öbür ucunda bir süre sessizlik oldu. Louis tedirgince beklerken söylemesi gerekenleri kafasında toparlamaya çalışıyordu.
"Eğer dün gece olanlarla ilgiliyse Louis ben-"
"Bunları geldiğimde konuşabilir miyiz? "
Louis'nin soru sorar gibi değil, daha çok plan yapıyormuşçasına sordu
yu Harry mecburen kabullendi."Saat 6 gibi burada ol. "
Louis Harry'nin hoşçakal demeden suratına kapatmasına aldırış etmedi. Sonuç olarak konuşup her şeyi halledeceklerdi. Halledeceklerdi değil mi?
••••••
Harry dersten sonra eve giderken hem heyecanlı hem de gergindi. Birkaç saat sonra Louis burada olacaktı ve "konuşacaklardı." Harry dün yaptığı için hala biraz aptal hissetiyordu. Ama bu Louis'yi buraya getirdiği için kendine itiraf edemese de sevinçliydi. İyi olmasını umuyordu. Her ne olursa olsun Louis'nin etrafında olmasına devam etmesini istiyordu.
Kaldığı apartman dairesinde girerken karşı komşusu Bayan Wallace'ı gördü. Bayan Wallace elli yaşlarının sonunda minyon tipli sevimli bir kadındı. Gri-beyaz saçlarını arkadan sımsıkı bir topuzla toplar ve yuvarlak çerçevesiz gözlük takardı. Harry'ye -aslında herkese- karşı daima kibardı. Arada ona küçük saklama kaplarında lezzetli yemeklerinden gönderirdi.
"İyi günler Bayan Wallace!" Harry kapıda anahtarla uğraşırken kadını selamladı.
Kadın gözlüklerini düzeltip Harry'ye el salladı.
"İyi günler genç adam. "
Harry tam evine girecekti ki Bayan Wallace ona tekrar seslendi.
"Bekle biraz, bugün kapkek yaptım. Şimdi sana da getiriyorum. "
Yaşlı kadın bir an kapıda kayboldu ve ardından elinde turuncu porselen bir tabakla çıkageldi. Harry tabağı aldı.
"Teşekkürler Bayan Wallace. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Love // l.s
Fanfiction"Bu aşk iyi, bu aşk kötü. Bu aşk ölümden yaşama dönüş. " b!louis