Capitolul 4

99 23 0
                                    

By AlinaElena600
Versul capitolului: 'A fost o nebunie sã cred că pot sã zbor, dar cu tine de mână a fost ușor, ușor, ușor.'

Ajung inapoi la demoni si incerc sa ma comport normal,insa sunt mult prea fericit ca sa pot face asta. Lucifer ma urmarea cu privirea,probabil banuind ca s-a intamplat ceva. Am decis sa il ignor si sa merg mai departe,spre lac.
Ajuns acolo ma asez si privesc in gol spre apa neagra ce ma dezgusta total. Nu mi-a placut si nici nu imi va placea locul asta vreodata. Nu sunt rau. Nu sunt un demon! Nu vreau sa fiu!

Mai ales acum,cand o am pe ea. Nu am stiut niciodata ce inseamna iubirea. Poate din cauza ca nu am simtit-o pentru cineva si nici altcineva pentru mine. Insa acum simt. Simt fiecare cuvant,fiecare mangaiere sau atingere a ei. Chiar simt. Si vreau sa fiu demn de ea. Pentru ca o iubesc.
Gandurile mele au fost intrerupte atunci cand ceva a cazut,stropi mari de apa sarind si udandu-mi aripile pe care eram obligat sa le arat,in tinutul asta.

L: La dracu!

Lucifer iese din apa,ud ca un caine,injurand si lovind tot ce ii sta in cale. Il privesc putin nervos fiindca stiam ca m-a urmarit insa cand il vad cum arata,un ras haotic ma cuprinde,facandu-l sa se inroseasca de nervi.

K: La dracu sa te ia,rad de el si pun pariu ca in momentul asta imi face o poezie in minte,daca stiti la ce ma refer

L: O sa te ia pe tine,daca nu spui ce se petrece,imi replica,scuturandu-si aripile.

K: Ce sa se intample?!rad si pot observa cum ochii lui albastrii isi schimba culoarea in negru

L: In capul tau ala patrat!spune la fel de nervos

K: Ai grija cum vorbesti!ii spun,enervandu-ma

L: Ai face bine sa mergi la regina!spune,calmandu-se putin.

K: Pentru..?intreb eu revoltat

L: Pentru ce te-ar putea chema o femeie?!spune sarcastic,accentuand cuvantul "femeie"

K: Sa-si puna pofta in cui sau sa cheme pe altcineva,spun si ma incrunt,deschizandu-mi aripile

L: O sa iasa urat frate..!exclama el,insa nu il ascult si imi iau zborul
~~Din perspectiva Clarissei~~

M: Sa nu te mai prind cu el!spune Marcus pe un ton autoritar,facandu-ma sa vreau sa il lovesc

C: Dar de ceee?!!strig eu contrariata

M: E un demon! Nu ai ce cauta cu el! Ne-am inteles?!spune explicit iar eu imi cobor privirea si oftez

C: Bine.spun trista apoi imi iau zborul

Oare m-a crezut? Sper ca da...
Stati linistiti. Nu am de gand sa renunt la Kyle.

Marcus este un idiot. Il urasc al naibii de mult,mai ales ca imi mai este si tata! Arggh...

Daca el nu s-a putut indragosti cu adevarat,eu de ce nu as putea?! Am simtit ceva ciudat de cand l-am vazut prima data pe Kyle. Ma simteam mult mai bine ca atunci cand plutesc deasupra norilor. Iar cand privirile noastre s-au intalnit am stiut ca va fi ceva special intre noi.

Acum, ca in final suntem impreuna, nu voi lasa pe nimeni sa ne desparta, indiferent de ce ar trebui sa fac.
Imi las gandurile deoparte si ma pun sa dorm, dar mintea imi fuge tot la el si la ochii lui superbi. Dezamagirea pe care o avea cand a plecat.
Nu reușesc sub niciun chip sã adorm, așa cã plec din nou către pãdure, asigurându-mă că nimeni nu m-a vãzut.
Îmi iau zborul, extrem de abătută. Îmi lipsește mult deja și nu au trecut decât câteva ore. Vreau să fim din nou unul lângă altul, să mă învăluie în îmbrățișarea lui cãlduroasă. Cu gândurile astea nu am observat că m-am lãsat cam mult în jos și m-am izbit puternic de un copac, prăbușindu-mă și rănindu-mi grav una din aripi.

Ma ridic putin ametita si ma sprijin de copac pentru a-mi recapata stabilitatea. Privesc in jur. Intuneric. Doar intuneric. Off Clarissa ce ai avut in cap cand te-ai gandit sa vi aici?
Am continuat sa merg prin padurea intunecata,in ciuda durerii sfasietoare ce imi acaparase aripa. Ameteala imi trecuse insa intunericul imi facea starea mai rea. Abia puteam sa ma deplasez din cauza durerii iar bezna nu ma ajuta cu nimic. Am auzit sunete in spatele meu si m-am panicat atunci cand am vazut cum coroanele pomilor ardeau in urma mea. Ochii mi s-au marit,lacrimile facandu-si si ele aparitia. Cu ultimele puteri am rupt-o la fuga prin padure,pana cand m-am lovit de un corp masiv.

Demonul inimii mele. ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum